Nieuwe werkkleding Reddingsbrigade (nieuws & ideeën)

Auteur Topic: Nieuwe werkkleding Reddingsbrigade (nieuws & ideeën)  (gelezen 115147 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

VIK

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #170 Gepost op: 19 september 2014, 16:32:10
Pas op met je begroting niet alleen het onderhoud is super duur maar wat denk je van elke keer heen en weer naar Den Helder?

Rob van Munster

• Senior gebruiker
Reactie #171 Gepost op: 19 september 2014, 17:45:54
Citaat van: VIK link=msg=1296731 date=1411137130
Pas op met je begroting niet alleen het onderhoud is super duur maar wat denk je van elke keer heen en weer naar Den Helder?
Den Helder? IJmuiden is ver genoeg....

Markvniel

• Schipper bij de Vlaardingse ReddingsBrigade en Waterscouting groep de Geuzen.
  • Forum gebruiker
  • Reddingsbrigade, EHBO-er, BHV-er met AED
    • Vlaardingse Reddingsbrigade
Reactie #172 Gepost op: 25 september 2014, 11:11:25
Citaat van: 9910001 link=msg=1296592 date=1411073230
Zijn ze duurder dan een knrm pak, kan ik me niet voorstellen en anders is er geen groot prijsverschil.

9910001

Wat zijn de kosten voor een KNRM pak dan?
Waarneer de nood het hoogst is, zal je net zien dat het wc papier op is!

Lifesaver1990

• Senior Lifeguard / Schipper NRV
  • Junior gebruiker
  • **
  • So others may live
Reactie #173 Gepost op: 17 oktober 2014, 12:28:33
Gisteren de soft-shell ontvangen. Prima jas! Helaas is het "LIFEGUARD" op de rug uitgebleven, maar verder prima.
Duimgaten in de mouwen, fijne pasvorm. Voelt dun en licht aan, maar is wel lekker warm.
Gaastra logo prominent op de linkse mouw. Rits en afwerking is geel, letters wit.

Nachtbroeder

• Senior gebruiker
Reactie #174 Gepost op: 17 oktober 2014, 12:52:34
Citaat van: Lifesaver1990 link=msg=1302515 date=1413541713
Gisteren de soft-shell ontvangen. Prima jas! Helaas is het "LIFEGUARD" op de rug uitgebleven, maar verder prima.
Duimgaten in de mouwen, fijne pasvorm. Voelt dun en licht aan, maar is wel lekker warm.
Gaastra logo prominent op de linkse mouw. Rits en afwerking is geel, letters wit.

Heb je misschien wat foto's van het uiteindelijke product?

bAdemArk

• Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #175 Gepost op: 27 oktober 2014, 14:27:19
Afgelopen zaterdag heb ik mijn cap en polo voor het eerst gebruikt.

De cap heeft een fijne pasvorm en oogt (vooralsnog) van betere kwaliteit dan die van de vorige leverancier.

De polo zit erg fijn. Ik heb -op advies- wel een grotere maat besteld. De stof lijkt me snel drogend, maar is helaas wel erg gevoelig voor schade. Het Gaastra-logo is erg groot gedrukt. En dat valt me meteen op: de teksten en log's zijn gedrukt en niet geborduurd. Dat scheelt vast aanzienlijk in de kosten, maar ik vraag me toch wel af hoe lang dat goed gaat met wassen.

Tot slot nog hetgeen ik al eerder genoemd heb: de kleurstelling. De witte en zwarte teksten en logo's staan m.i. in een raar contrast met de geel/rode kleding.

De soft-shell heb ik ook mogen bewonderen: ziet er mooi uit, maar wel jammer dat die alleen in het rood te verkrijgen is.

Groeten,
Mark

tymohuizinga

• lid reddingsbrigade drachten vig i.o
  • Forum gebruiker
  • Trust me, I am a lifeguard
Reactie #176 Gepost op: 14 december 2014, 15:30:21
iemand al iets gehoord van de nieuwe overlevings pakken? ik ving iets op over dat ze begonnen waren met uidelen

Jort

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #177 Gepost op: 14 december 2014, 18:50:37
Citaat van: tymohuizinga link=msg=1314347 date=1418567421
iemand al iets gehoord van de nieuwe overlevings pakken? ik ving iets op over dat ze begonnen waren met uidelen

klopt bij de diverse brigades zijn ze nu in het bezit ook bij die van mij in Apeldoorn zijn ze afgelopen week binnen gekomen.
Doe jij maar normaal, ik doe al gek genoeg!!!

bAdemArk

• Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • Homo Sapiens Non Urinat In Ventum
    • RB Zwolle
Reactie #178 Gepost op: 14 december 2014, 21:20:34
Heeft iemand enig idee waarom de oude NRV-pakken niet overgenomen mogen worden? Wij hebben de oude oranje Viking-pakken destijds ook overgenomen.

Groeten,
Mark

tymohuizinga

• lid reddingsbrigade drachten vig i.o
  • Forum gebruiker
  • Trust me, I am a lifeguard
Reactie #179 Gepost op: 14 december 2014, 21:30:17
waaat die mocht je toch overnemen