"Korpsblad" nationale politie: 24/7

Auteur Topic: "Korpsblad" nationale politie: 24/7  (gelezen 20803 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #40 Gepost op: 12 november 2012, 18:09:32
Nu nog in een niet doorzichtig hoesje stoppen...
Tsja mijn op integriteit geselecteerde postbode weet inmiddels dat er politie in mijn woning zit (mijn pa en ik). De NPB met het bondsblad, het ACP bondsblad, de loonstrookjes, andere brieven vanuit het korps en nu dit 24/7 blad. Van mij mag het allemaal in een grijze verpakking met alleen mijn naam erop.

Bij wat voor louche organisatie werken jullie, dat de buitenwereld eigenlijk niet mag weten dat je er werkt ?
Schamen jullie je, voor het werk wat je doet.


apoo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 133
  • AVP
Reactie #41 Gepost op: 12 november 2012, 18:19:49
Bij wat voor louche organisatie werken jullie, dat de buitenwereld eigenlijk niet mag weten dat je er werkt ?
Schamen jullie je, voor het werk wat je doet.

Volgens mij heeft dit niks met "schamen" te maken, er zijn genoeg mensen die maar al te graag het huis of de auto van een agent in puin slaan. Daaruit kan ik ook begrijpen dat veel agenten terughoudend zijn met hun gegevens.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #42 Gepost op: 12 november 2012, 18:31:54
Bij wat voor louche organisatie werken jullie, dat de buitenwereld eigenlijk niet mag weten dat je er werkt ?
Schamen jullie je, voor het werk wat je doet.
Ik hoop toch niet dat dit serieus als eerste in je op komt.


Golf-10

  • Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
Reactie #43 Gepost op: 12 november 2012, 18:44:15
Bij wat voor louche organisatie werken jullie, dat de buitenwereld eigenlijk niet mag weten dat je er werkt ?
Schamen jullie je, voor het werk wat je doet.

Vroeger hadden we bij de RP zelfs een bordje aan het huis hangen waaraan iedereen kon zien dat je bij de politie werkte. Toen was er ook nog meer respect voor ons beroep. Vandaag de dag moet je haast wel alles afschermen omdat er veel te veel idioten rondlopen die je willen "pakken" daar waar je het hardst te pakken bent, je eigen huis. Ik ben trots op wat ik doe maar ga selectief om met wie ik het deel. Daarom alle begrip voor de reacties dat we het liefst de tijdschriften en ander beroepsgerelateerde post anoniem verstuurd zien worden. (Ik praat wel in de "we" vorm maar ik vermoed dat ik ook wel namens de meerderheid spreek. Corrigeer me als het niet zo is).


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #44 Gepost op: 12 november 2012, 19:04:58
Vroeger hadden we bij de RP zelfs een bordje aan het huis hangen waaraan iedereen kon zien dat je bij de politie werkte. Toen was er ook nog meer respect voor ons beroep. Vandaag de dag moet je haast wel alles afschermen omdat er veel te veel idioten rondlopen die je willen "pakken" daar waar je het hardst te pakken bent, je eigen huis. Ik ben trots op wat ik doe maar ga selectief om met wie ik het deel. Daarom alle begrip voor de reacties dat we het liefst de tijdschriften en ander beroepsgerelateerde post anoniem verstuurd zien worden. (Ik praat wel in de "we" vorm maar ik vermoed dat ik ook wel namens de meerderheid spreek. Corrigeer me als het niet zo is).

Het is wel zonde dat we de "moeite" moeten doen om anoniem te blijven voor onze buren.  :-\ Zou niet moeten.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #45 Gepost op: 12 november 2012, 19:10:57
Bij wat voor louche organisatie werken jullie, dat de buitenwereld eigenlijk niet mag weten dat je er werkt ?
Schamen jullie je, voor het werk wat je doet.

Ik schaam mij niet voor het werk wat ik doe. Maar ik waak wel voor de veiligheid van mijn gezin en goederen...


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #46 Gepost op: 12 november 2012, 21:11:36
Bij wat voor louche organisatie werken jullie, dat de buitenwereld eigenlijk niet mag weten dat je er werkt ?
Schamen jullie je, voor het werk wat je doet.

De gemiddelde brandweerman heeft uit trots een bordje brandweer in zijn auto. Doe ik dit uit trots voor mijn werk kan ik de dag erna naar Carglass. Misschien dat het je zo iets duidelijker wordt.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #47 Gepost op: 15 november 2012, 23:49:02
De gemiddelde brandweerman heeft uit trots een bordje brandweer in zijn auto. Doe ik dit uit trots voor mijn werk kan ik de dag erna naar Carglass. Misschien dat het je zo iets duidelijker wordt.

En dan is je bordje nog weg ook.. er zijn serieus webwinkels die politie autobordjes op vertoon van een legitimatiebewijs verkopen. Ik vraag me toch af hoe goed de verkoopcijfers zijn.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #48 Gepost op: 22 november 2013, 11:56:05
Personeelsblad politie wint twee vakprijzen

http://www.politie.nl/nieuws/2013/november/21/00-personeelsblad-politie-wint-twee-vakprijzen.html
Laatste update: 21-11-2013 | 22:13

Maarssen - Het personeelsblad van de politie - 24/7 - is verkozen tot het personeelsblad met de beste inhoud. Ook haalde het de award binnen voor beste lancering van het jaar binnen België en Nederland. De uitreiking van deze prestigieuze vakprijzen vond donderdagavond 21 november plaats tijdens de Grand Prix Customer Media in Maarssen.

In het juryrapport over de award Beste Inhoudelijke Kwaliteit staat: ‘Het blad laat zien dat politiewerk mensenwerk is en dat goed politiewerk vakmanschap en samenwerking vereist. Het blad blinkt uit in aanpak. De uitstraling is stoer maar niet zonder lading. Het drama komt hard binnen als je de pagina’s opslaat. De jury was onder de indruk van deze uitgave.’  
Het jurycommentaar rond de Beste Lancering van het Jaar was ook lovend: ‘Het blad geeft vertrouwen in de nieuwe landelijke politie.’

Trots
Hoofdredacteur Remco Spaninxs is trots op zijn redactie. ‘Dit mag echt wel een prestatie van formaat genoemd worden. Zeker voor een blad dat nog maar een jaar bestaat. Redacteuren, vormgevers, fotografen, maar ook het lezerspanel; allemaal zijn ze zeer betrokken bij het blad’.

Grand Prix
De Grand Prix wordt georganiseerd door de Beroepsvereniging voor Communicatie Logeion, het Platform Content en de Belgische beroepsvereniging voor Communicatie Custo
Samen sterk in de hulpverlening!