Dit is helemaal geen taak voor de politie maar voor de gemeente. Die burgervader in die bus zal wat kunnen gaan regelen. Laten die agenten zich bezig houden met de echte calamiteit.
Dat gaf ik al aan, ik snap best dat men het drukker heeft dan normaal maar als het blussen vol ingang is krijgt de politie ook weer wat meer lucht lijkt me, of staan ze ook met een straal in hun handen....
Vindt jij tijdstip verzenden van de tweet relevant voor de werkelijkheid?
Die mensen kunnen inmiddels allang onderweg zijn naar een opvanglocatie, of zelfs aan een bak koffie zitten. Ook voorlichters hebben wel wat beters te doen dan alleen maar te lopen twitteren.
Ja helaas wel Peter, als je tijd hebt om zulke tweets de wereld in te sturen als voorlichting....lijkt het voor de buitenwereld wel los te lopen met de drukte.... anders zijn er vast tweets met meer relevante info te maken....
@klf grimmenstein markt ben net even wezen kijken. Woon niet ver van de brand. Denk dat de bewoners deze bus boven een verder gelegen locatie kiezen. Bus is een uitschuifbaar restaurant van de cateraar die in de Fatimastraat is gevestigd. Deze heeft een uitgebreide keuze uit dranken en eten. Stond klaar voor een evenement morgen. Zag hem staan in de buurt van de flat aan de Fatimastraat. Gele en blauwe brigade hield ramptoeristen op afstand.
Vraag me wel af waar al die mensen (ramptoeristen) vandaan komen.
(Helaas geen foto's kunnen maken lege accu)
@Danny722 aangewezen lokatie voor die wijk (restaurant) in directe buurt van de brand. Deze oplossing voor wat ik kon zien 20 bewoners is zeker niet verkeerd.
Die ramptoeristen komen er net zo opaf als dat jij doet, das eenvoudig denk ik
Een rijdend restaurant is in mijn optiek toch iets anders dan een bus...in elk geval een heel stuk beter zullen we maar zeggen al ben ik wel bang dat dit een gevalletje meer geluk dan wijsheid is