Inzetten traumaheli en storm

Auteur Topic: Inzetten traumaheli en storm  (gelezen 8869 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #10 Gepost op: 5 december 2013, 22:31:22
Ik zag hem boven Rotterdam vliegen toen de storm zo rond een uur of vijf al aardig op gang kwam, en vroeg metoen ook af tot welke windsnelheid er gevlogen wordt.


JanWillemHam

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 169
Reactie #11 Gepost op: 6 december 2013, 08:03:14
Lifeliner1 vliegt inmiddels weer. Ze zijn nu opweg naar Texel. Live Luchtverkeersleiding: http://liveairtrafficcontrol.blogspot.nl/p/live-atc-rotterdam-hague-airport.html
Twitter: @JanWillemHam | Freelance Foto- en Videograaf in regio Rotterdam e.o.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #12 Gepost op: 6 december 2013, 15:42:58
Het zal vast ook verschil maken of je standplaats boven op een ziekenhuis is of op een vliegveld...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 14 december 2013, 23:59:35
Wat ik ooit van een van de piloten heb begrepen maakt het voor de vlucht niet veel uit (behalve dat het een rommelige vlucht is).
Beperking zit in de ''speling'' van de rotorbladen, zodra deze bij stilstand of opstarten teveel bewegen (en dus de staart zouden kunnen raken) vliegt men niet. Men kan de rotorbladen middels touwen vastzetten aan de skids.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !