Mag ik opmaken dat je bedoeld dat het IFV aan het langste eind gaat trekken, zoals je nu schrijft gaat de limo dit geintje winnen en ik vrees......... en hoop
nou daar heb je me
Wellicht is een gang naar de rechter een goede optie om eens en voor altijd een einde aan te maken aan dit soort discussies, en het LFR ook in gaat zien dat er toch weldegelijk speling moet zijn in hun eigen opgestelde regeltjes.
En blijft het verbod op tafel, tja dan gaat het LFR een zeer druk 2014 tegemoet.
Dit winnen de brandweer vrijwilligers nooit, ik zou ze ook adviseren zeker geen rechtzaak aan te spannen, zonde van het geld, maar ik snap het idee wel.
LFR handhaafd en de landsadvocaat zal dit direct overnemen, en dan oordeeld de rechter vrij simpel, het is geen brandweer voertuig dus geen striping.
Als je kijkt naar de collega's van de brandweerlimo, en dan bedoel ik de wens ambulances, dan zouden ze kunnen bedenken dat de strepen er gewoon af moeten van het gezag, en dat dit ook echt gaat gebeuren.
Als ik het omdraai zou ik kunnen stellen, waarom mag een wens ambulance geen ambulance striping voeren, en waarom zou de brandweer limo dit wel mogen.
Mogelijk heb ik in dit topic een duidelijke mening, maar ik ben geen voorstander van brandweer (politie, ambu) striping op prive voertuigen of voertuigen van stichtingen.