Toch punten van verbetering bij politie

Auteur Topic: Toch punten van verbetering bij politie  (gelezen 6280 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ED95

  • Arts
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 301
Reactie #30 Gepost op: 12 juni 2005, 21:27:20
Haha, hij is echt mooi.
Ik kan altijd wel pret hebben met agenten, op evenementen en zo. Vooral vrouwelijke junior politiemensen ;D.


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #31 Gepost op: 12 juni 2005, 22:08:48
Het roken hebben we nog niet meegenomen. Mensen die roken blijkt uit de statestieken dat ze tijdens een 45 jarige loopbaan 2 jaar aan het roken zijn. Ze zijn vaker ziek dus agenten ze kunnen jullie op loon korten, en minstens 2 jaar langer laten werken wegens roken.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #32 Gepost op: 13 juni 2005, 01:56:18
Het roken hebben we nog niet meegenomen. Mensen die roken blijkt uit de statestieken dat ze tijdens een 45 jarige loopbaan 2 jaar aan het roken zijn. Ze zijn vaker ziek dus agenten ze kunnen jullie op loon korten, en minstens 2 jaar langer laten werken wegens roken.


lach jij wel eens  ??? :-X


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #33 Gepost op: 13 juni 2005, 04:15:33
Het roken hebben we nog niet meegenomen. Mensen die roken blijkt uit de statestieken dat ze tijdens een 45 jarige loopbaan 2 jaar aan het roken zijn. Ze zijn vaker ziek dus agenten ze kunnen jullie op loon korten, en minstens 2 jaar langer laten werken wegens roken.


Als ik de plannen hoor moet ik toch wel tot mijn 67e werken...dan kunnen die 2 jaar van jou er ook nog wel bij ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #34 Gepost op: 13 juni 2005, 09:47:55
volgens mij gebeuren al deze dingen al jaren overal en komen ze gewoon nu net op het verkeerde tijdstip naar buiten.

Over een maand is iedereen het weer vergeten joh.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #35 Gepost op: 13 juni 2005, 09:58:32
Als ik de plannen hoor moet ik toch wel tot mijn 67e werken...dan kunnen die 2 jaar van jou er ook nog wel bij ::)

ja die rook jij al op zeg maar, dus dan werk je toch net zo veel als iemand die bij z'n 65 mag stoppen :D :laugh:
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !