Mijn puur PERSOONLIJKE mening is niet alleen gericht naar SRescue, maar naar het hele evenement van 3fm.
IK WALG ER VAN.
Waarom geven mensen alleen als ze daarvoor in de spotlight worden gezet? Want het is 1 groot media circus. 1 groot reclame bord. We zetten een paar zielige 3de wereld landen op de foto en de hele westerse maatschappij maakt er misbruik van.
We moeten bezuinigen als de pest in dit land. We betalen 21% btw inmiddels (en de rest van alle belastingen) en we kunnen niet eens voorkomen dat we zelf een mega groep mensen hebben die naar de voedselbank moeten.
Dan kan je natuurlijk zeggen: je hoeft in dit land geen honger te hebben of naar de voedselbank, als je maar werkt.
Prima, maar al die mensen die vrijdag te horen krijgen dat ze maandag niet terug hoeven te komen. Omdat hun werkgever ook moet inkrimpen?
Als we nou eens al dat geld, in onze eigen economie pompen, die weer gezond maken en hier mensen aan een baan helpen, dan komt er meer geld vrij voor de 3de wereld, voor ziektes, voor andere dingen.
En mijn gerichte mening over SR?
Een goed doel wat zelf geld dient op te halen om zijn hoofd boven water te houden gaat zich ineens inzetten voor een ander goed doel?
Heel vreemd!
Want ook dat is een poppenkast.......
Ook dat is alleen maar: Kijk RB die is er bij, RB zo is er ook bij, kijk mij foto hier, foto daar, kijk mij met de fakkel voor op de boot............
En begrijp me niet verkeerd hoor, het gaat mij er echt niet om dat het de Reddingsbrigade is, want dat maakt me echt geen zak uit. Maar ik vind de insteek echt verkeerd!
Als de RB nou mensen zou beveiligen die iets zouden doen om geld op te halen zou ik het nog begrijpen. Nou is het alleen maar een poppenkast. Even met zijn alle in de vitrine staan.
owwwwwwwwwww wacht, vandaar het glazen huis............. kijk mij kijk mij, ik red de wereld omdat ik E1000,- stort.........