Nieuwe MO Wagen voor Brandweer Doesburg

Auteur Topic: Nieuwe MO Wagen voor Brandweer Doesburg  (gelezen 4596 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 7 juni 2005, 22:47:29
vandaar, mocht de oude MO der uit gaan, heb ik hierbij interesse in de lichtbalk ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Bart S

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 7 juni 2005, 22:51:04
En nog even terug komend op de vraag van Bart S:

We worden mee gealarmeerd met de CPA bij hartfalen of kevensbedreigende situaties. Soms kan het voorkomen dat er geen ambu beschikbaar is dat we mee rijden naar eigen melding of worden gepiept voor een inzet in een buurgemeente.

Alles duidelijk, bedankt voor de info. Toch vind ik het jammer dat de brandweer hier de problemen van de ambulance mag/moet oplossen. Maar da's een hele andere discussie ;)

Groetjes,

Bart

Vincent B

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 7 juni 2005, 22:59:16
vandaar, mocht de oude MO der uit gaan, heb ik hierbij interesse in de lichtbalk ;D
Ik denk dat je de sirene dan nog veel interessanter vind  ;D 3 tonige sirene met amerikaanse hoorn (wordt niet gebruikt maar zit er wel op) 8)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 8 juni 2005, 09:08:07
ja ook ;D

miv

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 8 juni 2005, 09:58:38
een heeel goed idee zeg. het kost weinig, door er vrijwillergs op te zetten! maar wie betaald dan de apparatatuur en wagen en zo? de brandweer zelf? Wat voor apparatuur is er nog meer aan boord dan behalve een aed?

Vincent B

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 8 juni 2005, 11:31:06
een heeel goed idee zeg. het kost weinig, door er vrijwillergs op te zetten! maar wie betaald dan de apparatatuur en wagen en zo? de brandweer zelf? Wat voor apparatuur is er nog meer aan boord dan behalve een aed?
De opleidingen worden betaald door hulpverlening gelderland midden, de auto en de apperatuur door de gemeentes zelf. In onze MO zit behalve een aed een spoedkoffer, saturatie meter, wervelplank, burnshield, bloeddrukmeter, maagpomp, en nog meer apperstuur. Deze personen hebben de hoc opleiding gevolgd.

miv

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 8 juni 2005, 13:59:15
dus eigenlijk een heel groot deel van de apparatuur wat ook in ambulance zit. maar past in zon klein autotje een wervelplank?? die is toch 2 meter lang of zo?

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 8 juni 2005, 14:18:00
wij hebben er een tweezitsbankstel mee vervoerd, dus dat moet wle lukken ;)

7194

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 8 juni 2005, 15:09:50
Ik vind die leenauto mooier.  ;)

En nee er hoeft geen wervelplank in. Dat zou niet passen zo te zien  ;D

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #19 Gepost op: 8 juni 2005, 15:11:53
Alles duidelijk, bedankt voor de info. Toch vind ik het jammer dat de brandweer hier de problemen van de ambulance mag/moet oplossen. Maar da's een hele andere discussie ;)

Groetjes,

Bart

Tja,dat krijg je als er een zekere minister het geld verkeerd besteed.Wij zijn ook van voornemens een firts responder team op te zetten