......Dus maw de verlichting is gewoon in mijn ogen dramatisch op het ogenblik. Echter zal dat NIET gaan veranderen omdat er mensen zijn die bepalen waar wij mee moeten werken terwijl ze zelf zeer waarschijnlijk nog nooit een prio1 rit hebben gereden en dit naar alle waarschijnlijkheid ook nooit zullen gaan doen.
Ik acht jouw als een zeer serieuze vent met flink wat ervaring en deskundigheid. Wat ik in de loop der tijd hier op het forum heb begrepen is dat meer mensen er zo over denken.
Kan JIJ (wellicht met collega's uit andere regio's met flink wat ervaring)nou niet met jouw bureau chef (wellicht zelfs korps chef) een "dagje uit" aan de beleidsbepalers aanbieden/uitnodigen.
Ook de (social)media's kunnen jullie wellicht daarbij helpen, je bent immers al zeer actief op Twitter.
Ik ben maar een simpele ziel en hoef me niet voor mijn werk met spoed door het alsmaar drukkere verkeer te loodsen, maar als mijn werkgevers/opdrachgevers mij werk laten doen en daar middelen voor beschikbaar stellen die niet functioneren dan moet ik daar ook zelf iets aan doen.
Begrijp me niet verkeerd het is geen aanval, ik snap namelijk dondersgoed dat het dramatisch is gesteld met de signalering, maar kunnen jullie als ECHTE ervaringsdeskundige daar nou echt niets aan doen? Sla met de vuist op tafel dat dit niet langer kan en onveilig/onacceptabel/onwerkbaar is voor jullie als hulpverlener, maar ook voor de gewone verkeersdeelnemer!