Laat ik dit dan een goede zichtbaarheid vinden hebben, alleen wigwag neemt wel de zichtbaarheid van de gril weg vind ik.
Knipperend groot licht zou in mijn ogen verplicht moeten worden op alle hulpverleningsvoertuigen. Ik ben er zéér tevreden over.
Ik zag recent een (nieuw) AT-voertuig met xenon knipperend groot licht, in het ''ouderwetse'' links-rechts-links-rechts-tegelijk-tegelijk patroon
Toevallig de laaste dagen regelmatig met een onopvallende auto gereden, standaad uitgerust met alleen een strobe daklamp. Ergens een dash-flitser opgesnort en getest... Ook dat werkt geweldig
Komt denk ik mede omdat die echt op de hoogte van de binnenspiegel (in het midden van het voorrangsvoertuig) hangt.
Wat ik vooral bijzonder vind zijn de regionale verschillen van de voertuigen, ondanks de LAPV gaat dit nog een paar jaar zo blijven voordat alles gelijk is.
Een paar jaar is denk ik wat overdreven? Misschien moet de regio eens een besluit gaan nemen om mensen te verplichten ''het oude'' eerst op te maken? Gewoon wachten met het uitleveren van nieuwe auto's bijvoorbeeld. Is toch belachelijk dat men auto's niet gebruikt omdat men ''er niet in wil rijden''.