MICU / PICU / NICU Voertuigen

Auteur Topic: MICU / PICU / NICU Voertuigen  (gelezen 230366 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #220 Gepost op: 27 augustus 2009, 17:20:16
wie is de opbouwer van deze micu,  ik denk zelf aan wietmarscher als ik naar de lampjes kijk


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #221 Gepost op: 27 augustus 2009, 18:03:04
Idd.

Mvg,


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #222 Gepost op: 27 augustus 2009, 22:06:20
Wietsmarscher klopt helemaal  O0, of ze moeten twee kentekenhouders ontvreemd hebben bij Wietmarscher.  >:(
Geloof niet alles wat je denkt.


samabith

  • Jeugdleider jeugdbrandweer Tiel
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 154
  • Jeugdbrandweer Tiel
Reactie #223 Gepost op: 28 augustus 2009, 08:58:07
Een bezoekje aan post Nijmegen









Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #224 Gepost op: 28 augustus 2009, 18:45:12
Een bezoekje aan post Nijmegen









Ik vind de oranje pit op de balk slecht zichtbaar... En waar zit het groene licht, of gebruiken ze daarvoor een losse magneetpit?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #225 Gepost op: 28 augustus 2009, 19:08:54
Ik vind de oranje pit op de balk slecht zichtbaar... En waar zit het groene licht, of gebruiken ze daarvoor een losse magneetpit?

Waar heeft een voertuig, dat niet word ingezet voor directe hulp een groene lamp voor nodig dan? ??? ::)
Het oranje op de lichtbalk voldoet wél aan de eisen ... Echter fel zijn ze niet  :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #226 Gepost op: 28 augustus 2009, 19:27:39
Een typisch gevalletje van 'eerst denken dan doen (praten in mijn geval ;)). Ik heb het over de groene lamp nog even nagelezen en inderdaad zal deze niet zo vaak als eerste TP komen. Maar voldoet ie dan meteen weer niet aan de nieuwe signaleringseisen? Omdat ie wel de nieuwe 2-toon heeft, is dat wel de opzet lijkt me...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #227 Gepost op: 28 augustus 2009, 20:45:40
Een typisch gevalletje van 'eerst denken dan doen (praten in mijn geval ;)). Ik heb het over de groene lamp nog even nagelezen en inderdaad zal deze niet zo vaak als eerste TP komen. Maar voldoet ie dan meteen weer niet aan de nieuwe signaleringseisen? Omdat ie wel de nieuwe 2-toon heeft, is dat wel de opzet lijkt me...

Toegevoegd in de nieuwe wetgeving is dat het ''stilstaand voeren van groene verlichting'' om de ''leidende / coördinerende rol'' duidelijk te maken is toegestaan. Dit werd al langere tijd op straat gebruikt (evenals wigwag) echter niet wettelijk geregeld ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #228 Gepost op: 1 september 2009, 17:53:35
Oranje pitje wordt schuin van voor gefilmd, dus niet echt optimale hoek.
Op zich is de Whelen Led beacon best ok...

Ben volgende week weer in Winschoten, kan eens kijken of er een voertuig staat met nieuwe Hänsch bak in TB II klasse en even vragenof ik er wat foto's/ filmmateriaal van kan maken.

Groeten, Ruud


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #229 Gepost op: 1 september 2009, 18:58:54
Oranje pitje wordt schuin van voor gefilmd, dus niet echt optimale hoek.
Op zich is de Whelen Led beacon best ok...

Ben volgende week weer in Winschoten, kan eens kijken of er een voertuig staat met nieuwe Hänsch bak in TB II klasse en even vragenof ik er wat foto's/ filmmateriaal van kan maken.

Groeten, Ruud

De meeste mensen zien hem vanuit die hoek lijkt mij... ::) Best slecht dat dat ding maar zichtbaar is uit één bepaalde hoek...
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!