MICU / PICU / NICU Voertuigen

Auteur Topic: MICU / PICU / NICU Voertuigen  (gelezen 230254 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #350 Gepost op: 1 juli 2010, 08:10:19
Voertuig is een tweedehands prive-auto van één van de MICU-artsen (intensivist). Voertuig is grijs en beplakt met folie.
greetz,  Enrique


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #351 Gepost op: 1 juli 2010, 13:03:50
Voertuig is een tweedehands prive-auto van één van de MICU-artsen (intensivist). Voertuig is grijs en beplakt met folie.

Daar is een flinke rol folie overheen gegaan dan. Wel goed gedaan, je ziet het nergens terug.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #352 Gepost op: 1 juli 2010, 13:10:31
Daar is een flinke rol folie overheen gegaan dan. Wel goed gedaan, je ziet het nergens terug.

Aan de spiegels, handgrepen, sierstrips en andere accentjes kun je goed zien dat het voertuig is beplakt in plaats van gespoten ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #353 Gepost op: 1 juli 2010, 13:25:25
Aan de spiegels, handgrepen, sierstrips en andere accentjes kun je goed zien dat het voertuig is beplakt in plaats van gespoten ;)

Sierstrips kun je er nog overheen plakken, maar de spiegels waren me niet opgevallen. Dan nog vindt ik het heel strak gedaan.


Bart S

  • Gast
Reactie #354 Gepost op: 1 juli 2010, 16:50:32
Voertuig is een tweedehands prive-auto van één van de MICU-artsen (intensivist). Voertuig is grijs en beplakt met folie.

Maar ehm.... was het voertuig van de intensivist en heeft hij/zij hem verkocht, of is het gewoon nog steeds zijn/haar auto die nu zo beplakt is en voor dit werk gebruikt wordt?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #355 Gepost op: 1 juli 2010, 18:13:34
Maar ehm.... was het voertuig van de intensivist en heeft hij/zij hem verkocht, of is het gewoon nog steeds zijn/haar auto die nu zo beplakt is en voor dit werk gebruikt wordt?

Ik ben benieuwd waarom een willekeurige werknemer zijn auto in de kleuren van de baas gaat stickeren, een kleefpit+ledjes plaatst en hoe dat dan geregeld is, zowel op juridisch als op ''overig'' vlak

Heb tot nu toe ook geen duidelijk antwoord gekregen over deze vraag  ;D ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #356 Gepost op: 1 juli 2010, 20:50:54
Maar ehm.... was het voertuig van de intensivist en heeft hij/zij hem verkocht, of is het gewoon nog steeds zijn/haar auto die nu zo beplakt is en voor dit werk gebruikt wordt?

Het voertuig IS van de intensivist en is beplakt om bij spoedoproepen voor de MICU snel(ler) ter plaatse te kunnen zijn (dan wel bij de MICU, dan wel bij het ziekenhuis of een andere bestemming). De intensivist heeft overigens wel een voortgezette rijopleiding gedaan t.b.v. het rijden met OGS in opdracht van de VRR.
greetz,  Enrique


Bart S

  • Gast
Reactie #357 Gepost op: 3 juli 2010, 22:18:10
Het voertuig IS van de intensivist en is beplakt om bij spoedoproepen voor de MICU snel(ler) ter plaatse te kunnen zijn (dan wel bij de MICU, dan wel bij het ziekenhuis of een andere bestemming). De intensivist heeft overigens wel een voortgezette rijopleiding gedaan t.b.v. het rijden met OGS in opdracht van de VRR.

Hmmm... blijf het een vreemde oplossing vinden. Bij ons gaat er gewoon een team uit het AMC mee, hoeft er geen auto vooruit te rijden.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #358 Gepost op: 3 juli 2010, 23:08:30
Hmmm... blijf het een vreemde oplossing vinden. Bij ons gaat er gewoon een team uit het AMC mee, hoeft er geen auto vooruit te rijden.

Jullie MICU staat dan zeker bij het AMC gestationeerd? De Rijnmondse MICU's staan namelijk op de Brugwachter bij de ambulancepost, niet bij een ziekenhuis. De chauf, de pleeg én de arts moeten dus per definitie van elders komen. In spoedgevallen is het dus sneller als de arts alvast richting locatie van de patiënt gaat, zodat hij daar alvast de nodige medische ingrepen kan doen ter voorbereiding op het transport. Maar bijzonder is het zeker.  ;D
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #359 Gepost op: 4 juli 2010, 02:48:31
Jullie MICU staat dan zeker bij het AMC gestationeerd? De Rijnmondse MICU's staan namelijk op de Brugwachter bij de ambulancepost, niet bij een ziekenhuis. De chauf, de pleeg én de arts moeten dus per definitie van elders komen. In spoedgevallen is het dus sneller als de arts alvast richting locatie van de patiënt gaat, zodat hij daar alvast de nodige medische ingrepen kan doen ter voorbereiding op het transport. Maar bijzonder is het zeker.  ;D

De (VZA) MICU staat op de ambulancepost aan de Karperweg.
Als ik me niet vergis staat het bed van de MICU in het AMC en levert het AMC ook de artsen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !