MICU / PICU / NICU Voertuigen

Auteur Topic: MICU / PICU / NICU Voertuigen  (gelezen 234773 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #450 Gepost op: 13 januari 2011, 23:40:57
En in het echie issie nog mooier... alleen past het allemaal maar net in de garage....

Daarom zit er denk ik ook geen lichtbalk op de cabine maar 'op'(net boven) de voorruit van de micu.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #451 Gepost op: 13 januari 2011, 23:59:05
Daarom zit er denk ik ook geen lichtbalk op de cabine maar 'op'(net boven) de voorruit van de micu.
Hij zit nergens op maar zo te zien ingebouwd in het dak, alsware het dan eigenlijk geen lichtbalk meer is...


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #452 Gepost op: 14 januari 2011, 00:09:54
Hij zit nergens op maar zo te zien ingebouwd in het dak, alsware het dan eigenlijk geen lichtbalk meer is...
Klopt, dat bedoelde ik ook. ;-)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


fast-one

  • ambulance-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 149
Reactie #453 Gepost op: 14 januari 2011, 02:23:26
Wordt dit nu echt de nieuwe trent in ambulance-land? die koeienvangers voor de grill?
Het voertuig zou bij de eerste de beste kermisexploitant niet misstaan maar voor een MICU?
Nu nog wachten totdat we de eerste MICU zien rijden met dobbelstenen aan de binnenspeigel

Denk dat men spijt gaat krijgen van die enorme bak licht die van boven de cabine gaat komen, de blauwe bebording boven snelwegen
kaatst dit enorm terug waardoor je zicht toch wel wordt verminderd en je vooral jezelf ziet weerspiegelen in de gigantische voorruit.

technisch gezien zal het zeker allemaal top zijn maar optisch gezien wat mij betreft een flop

maar in elk geval voor de chauffeurs van de VZA die ermee op pad mogen veel succes met jullie ritten.


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #454 Gepost op: 14 januari 2011, 06:51:35
De koeienvanger is ter bescherming van de martin hoorns.Deze zijn uit arbo oogpunt inde bumper bevestigd.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #455 Gepost op: 14 januari 2011, 07:48:32
De koeienvanger is ter bescherming van de martin hoorns.

Daarom gaat de VZA ze ook op alle nieuwe Sprinters monteren en hebben ze ze al op de Rapid Responders gemonteerd ?
Ligt volgens mij eerder in de reden van de (aparte keuze) signalering aan de voorzijde ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #456 Gepost op: 14 januari 2011, 12:57:19
Zouden ze dan nuet weten, dat er op nieuwe autos' geen bullbars etc meer mogen? Hoorde het, omdat ze met letsel en schade willen beperken, door die dingen te verbieden.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #457 Gepost op: 14 januari 2011, 16:26:00
Zouden ze dan nuet weten, dat er op nieuwe autos' geen bullbars etc meer mogen? Hoorde het, omdat ze met letsel en schade willen beperken, door die dingen te verbieden.

Wederom dezelfde conclusie ... Waar heb je de informatie vandaan en is er al enige wettelijke ondergrond om bullbars te verbieden ?  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #458 Gepost op: 14 januari 2011, 17:29:23
Bekijk deze pagina maar eens onderaan. Ik zeg niet dat ze helemaal verboden zijn, maar bepaalde soorten wel.
http://verkeersmaatregelen.wantit.nl/Info/Verkeerswetgeving/Wijzigingenverkeerswetgeving.aspx
Toch redelijk duidelijke, betrouwbare informatie lijkt mij. ::)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #459 Gepost op: 14 januari 2011, 17:46:47
Bekijk deze pagina maar eens onderaan. Ik zeg niet dat ze helemaal verboden zijn, maar bepaalde soorten wel.
http://verkeersmaatregelen.wantit.nl/Info/Verkeerswetgeving/Wijzigingenverkeerswetgeving.aspx
Toch redelijk duidelijke, betrouwbare informatie lijkt mij. ::)

En weer draait de wind ...

Zouden ze dan nuet weten, dat er op nieuwe autos' geen bullbars etc meer mogen? Hoorde het, omdat ze met letsel en schade willen beperken, door die dingen te verbieden.[/quote]
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !