MICU / PICU / NICU Voertuigen

Auteur Topic: MICU / PICU / NICU Voertuigen  (gelezen 234771 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #460 Gepost op: 14 januari 2011, 18:27:52
Ik ga er verder niet over in discussie. Vind het nogal kinderachtig, dat je zulke problemen zoekt over één klein woordje.
Je snapt heel goed wat ik bedoel te zeggen. Ik zuig die informatie toch ook niet uit me duim?
Ik post hier de informatie wat ik lees, en ik heb daar verders helemaal, verkeerde bedoelingen mee.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #461 Gepost op: 14 januari 2011, 20:22:16
misschien moet je de info die je leest dan wel op de juiste manier elders plaatsen zodat er geen nutteloze discussies ontstaan.
Het word al zo'n welles nietes forum en dat begint zonde te worden!
Zorg dat je de info die je hier achter laat klopt! En niet zomaar iets zeggen levert niks op.
Eerst geef je aan dat het niet is toe gestaan en later geef je aan dat het toch anders is.
En discussies zijn onstaan

Maar laten we het lekker bij het MICU deel houden of het nou met of zonder bull bar is
ACH & HBT


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #462 Gepost op: 15 januari 2011, 11:21:28
Ik heb donderdag de nieuwe MICU van de VZA mogen zien. Hij stond in de garage van het AMC en werd 'geshowed'. Ik heb hier een tijdje geleden gepost dat ik me afvroeg of hij er in zou passen. Het antwoord is dus ja, maar met maar heel weinig centimeters speling 0098. Wel een indrukwekkende bak als je er naast staat, hoor!


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #463 Gepost op: 15 januari 2011, 12:22:53
Ik heb donderdag de nieuwe MICU van de VZA mogen zien. Hij stond in de garage van het AMC en werd 'geshowed'. Ik heb hier een tijdje geleden gepost dat ik me afvroeg of hij er in zou passen. Het antwoord is dus ja, maar met maar heel weinig centimeters speling 0098. Wel een indrukwekkende bak als je er naast staat, hoor!

Heb je er ook een aantal foto's van gemaakt?
Brandweer Papendrecht


alexs

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #464 Gepost op: 15 januari 2011, 12:37:01
Het grappige trouwens is is doordat die Atego geen vrachtwagen is hij ook geen begrenzer hoeft te hebben?
Ik werd laatst ingehaald door die Atego, mijne liep 85 en hij zoefte gok ik met 110 ofzo voorbij? (met OGS)


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #465 Gepost op: 15 januari 2011, 13:41:25


Soort voertuig: Mobiele Intesive Care Unit
Merk voertuig: Volvo
Roepnummer: 13-359
Dienst: VZA Amsterdam
Standplaats: Amsterdam
Bijzonderheden: Foto is gemaakt tijdens een testrit.


Blauw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #466 Gepost op: 15 januari 2011, 14:02:02
En toch blijft het bijzonder dat bij de huidige voertuig ontwikkelingen rekening gehouden wordt met het beperken van letsel bij aanrijdingen met voetgangers en dat notabene de ambulancedienst haar voertuigen gaat uitrusten met chromen bullbars en daarmee die ontwikkeling weer te niet doen. Tenzij ze intern afgesproken hebben geen voetgangers aan te rijden, dan is er niks aan de hand natuurlijk.  0098


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #467 Gepost op: 15 januari 2011, 14:35:00


Soort voertuig: Mobiele Intesive Care Unit
Merk voertuig: Volvo
Roepnummer: 13-359
Dienst: VZA Amsterdam
Standplaats: Amsterdam
Bijzonderheden: Foto is gemaakt tijdens een testrit.

Volgens mij had er best een platte lichtbalk op het dak gepast! De opbouw is toch ook hoger dan de cabine?
Brandweer Papendrecht


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #468 Gepost op: 15 januari 2011, 15:05:03
Volgens mij had er best een platte lichtbalk op het dak gepast! De opbouw is toch ook hoger dan de cabine?

En er is dus gekozen voor bovenstaande oplossing, jongens wat een gezeur allemaal  :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #469 Gepost op: 15 januari 2011, 15:09:17
Heb je er ook een aantal foto's van gemaakt?

Helaas, ik heb doorgaans geen camera op zak als ik aan het werk ben.  O0