MICU / PICU / NICU Voertuigen

Auteur Topic: MICU / PICU / NICU Voertuigen  (gelezen 236443 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Gast

• Gast
Reactie #500 Gepost op: 22 januari 2011, 16:09:58
Ben benieuwd wie gaat handhaven op het moment dat een voertuig niet conform de regels is op en ingebouwd..........ik in ieder geval niet.
Dat is ook de grote grap, jij gaat je collega niet op de bon slingeren en zeggen "Hey, je flitspatroon voldoet niet!" nee  0098  0098

ROBMARELKO

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #501 Gepost op: 23 januari 2011, 08:48:01
Dat is ook de grote grap, jij gaat je collega niet op de bon slingeren en zeggen "Hey, je flitspatroon voldoet niet!" nee  0098  0098

mmm. ben benieuwd naar eerste dodelijke aanrijding met voertuig die niet voldoet!

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #502 Gepost op: 23 januari 2011, 11:49:53
mmm. ben benieuwd naar eerste dodelijke aanrijding met voertuig die niet voldoet!

Komt wederom mijn vraag (hopende op een reactie). Hoe kan het dat Marelko ook allerhande voertuigen op de markt brengt met balken langer als 40 centimeter die tegelijk knipperen ... Dát mag namelijk ook niet  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Gast

• Gast
Reactie #503 Gepost op: 23 januari 2011, 12:50:40

Die gedachte had ik ook toen ik de ambulance met LED midimax erop zag die kennelijk aan bleek te staan want de sirene was aan maar de balk was nauwelijks zichtbaar, net zoals de split-pattern LEDs in de grille.

ROBMARELKO

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #504 Gepost op: 24 januari 2011, 09:16:47
Die gedachte had ik ook toen ik de ambulance met LED midimax erop zag die kennelijk aan bleek te staan want de sirene was aan maar de balk was nauwelijks zichtbaar, net zoals de split-pattern LEDs in de grille.

:), lichtopbrengst van de nieuwere balken is beduidend beter, het is soms lastig een fabriek uit te leggen wat nederlandse wensen zijn....er is veel verbetering, zie de defender en ultimax, trafficmax 1 en 2...

maar ik denk dat we dit beter op een ander topic kunnen bespreken

Gast

• Gast
Reactie #505 Gepost op: 24 januari 2011, 09:38:51
:), lichtopbrengst van de nieuwere balken is beduidend beter, het is soms lastig een fabriek uit te leggen wat nederlandse wensen zijn....er is veel verbetering, zie de defender en ultimax, trafficmax 1 en 2...

maar ik denk dat we dit beter op een ander topic kunnen bespreken

Nederlandse wensen? De eisen betreffende klasse TBII liggen gewoon keihard op papier (al ruim voor de invoering ervan) qua lichtopbrengst, dat heeft m.i. niets met wensen te maken. De Trafficmax1 en 2, oftewel de LEDX2100 en de Defender,beide van modellen Code3PSE zullen behoorlijk aangepast moeten zijn om aan de Nederlandse eisen, en niet wensen, te moeten voldoen. De TriOptic technologie lijkt inderdaad stukken feller te zijn dan de TIR-technologie die in de LEDX-en gebruikt is. Inderdaad is dat beter in het zwaailicht-topic te bespreken ;)

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #506 Gepost op: 24 januari 2011, 10:35:38
Als je dat wel zou doen krijg je het druk in A-A met die rare instelling van de lichtbaken van de Touran.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #507 Gepost op: 26 februari 2011, 00:17:30
http://www.at5.nl/artikelen/57937/amc-heeft-ic-op-wielen

Nieuwe Micu voertuig, inclusief filmpje en geluid....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

Remcotjuhhh

• Senior gebruiker
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #508 Gepost op: 27 februari 2011, 21:26:33
Hey

Ik heb een vraagje over de Amsterdamse MIcu 13-359 De neiuwe is dat..

Wat is zijn standplaats? Wil namelijk binnekort een dagje amsterdam gaan doen.
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh

mike

• Senior gebruiker
Reactie #509 Gepost op: 27 februari 2011, 21:43:59
Hey

Ik heb een vraagje over de Amsterdamse MIcu 13-359 De neiuwe is dat..

Wat is zijn standplaats? Wil namelijk binnekort een dagje amsterdam gaan doen.

Volgens mij staat hij bij VZA op de Karperweg.