Als je mij vraagt of ze bij die parkeergarage iets fout doen....zeg ik nee... zou ik zelf ook doen...ligt aan de exploitant van de garage...3 uur is te lang....
En bellen in een politieauto is niet netjes inderdaad, maar voor hetzelfde geld is dat even nodig... en dan staat het bellen gelukkig ook in het RVV waar je indien nodig vrijstelling van hebt...is een carkit natuurlijk beter... maar ja...geld
Gevoelige informatie is inderdaad jammer dat het achterblijft... is een kwestie van discipline..tellen wat je uitgeeft en aan wie..
foutje met een faxnummer is ook jammer.. en als je dan de politie op schiphol gaat bellen....die bestaat niet volgens mij.... dat is namelijk de Kmar
als je dan een verhaal gaat ophangen over de politie is het natuurlijk vreemd als ze je niet snappen bij de receptie....en dan is het natuurlijk logsich om met die hele gevoelige informatie naar Peter R de vries te hollen...die kan dat namelijk dan 6 keer laten zien zodat het hele land weet wie er in de CIE zitten in amsterdam
Vind het trouwens allemaal wel erg opgeblazen door Peter R...hij heeft ook best af en toe gelijk, maar ik zie in 1 uitzending 3 x dezelfde beelden terug...vrij zinloos...maar ja...je moet toch je tijd vullen denk ik dan...