Toch punten van verbetering bij politie

Auteur Topic: Toch punten van verbetering bij politie  (gelezen 6285 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #10 Gepost op: 10 juni 2005, 17:22:21
Al zouden die lui niet van de KLPD geweest zijn. Zoiets hoort gewoon niet!
en wat zou jij doen als je op straat de parkeermeter vol moet stoppen zoals servicemonteurs,en noem maar op.Of even een parkeergarage uit en weer in rijden,zodat je een uurtje langer gratis staat  ::) ::)
Leeg eerst maar eens je portomonaie in een parkeermeter in Amsterdam 4 euro voor krap een uur  :-X :-X


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #11 Gepost op: 10 juni 2005, 17:25:01
Dan denk ik verstandig na en ga ik lekker met het openbaar vervoer ofzo.

Volgens Remkes was de politie zo druk?? Hier hadden ze anders wel de tijd voor.  :P


Sven

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 10 juni 2005, 18:25:02
Dan denk ik verstandig na en ga ik lekker met het openbaar vervoer ofzo.

Er zijn ook mensen die beginnen met werken voor de medewerkers van het OV ook maar wakker zijn om aan werken te denken...


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #13 Gepost op: 10 juni 2005, 18:31:34
Er zijn ook mensen die beginnen met werken voor de medewerkers van het OV ook maar wakker zijn om aan werken te denken...
In de grote steden lijkt me dat onwaarschijnlijk, maar goed. Koop lekker een vouwfiets, zet je auto aan de rand van de stad en ga lekker fietsen. Eénmalige uitgave en geen parkeerproblemen. Niet zeuren en het is nog gezond ook!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #14 Gepost op: 10 juni 2005, 19:12:59
Dan denk ik verstandig na en ga ik lekker met het openbaar vervoer ofzo.

Volgens Remkes was de politie zo druk?? Hier hadden ze anders wel de tijd voor.  :P
en servicemonteurs,koeriers ook maar op de fiets en met openbaar vervoer?  ::)
Het gaat niet alleen om dagjesmensen,of mensen die op kantoor zitten.Maar er zijn legio mensen die de auto op het werk,dus in binnensteden moeten hebben.En daar denk jij dus niet aan


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #15 Gepost op: 10 juni 2005, 19:14:36
Ik zou zeggen. Klaag bij de baas! Als je niets van jezelf laat horen vind die het ook allemaal best.  ::)

En die poppetjes die het garagetruckje uithaalden waren geen koeriers of servicemedewerkers hoor.  ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #16 Gepost op: 10 juni 2005, 19:16:48
Ik zou zeggen. Klaag bij de baas! Als je niets van jezelf laat horen vind die het ook allemaal best.  ::)
Dat weet mijn baas,en die laat het doorberekenen aan de klant.En uiteindelijk betaal jij er ook aan mee,omdat die winkel het  ook doorberekend aan zijn klanten


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #17 Gepost op: 10 juni 2005, 19:17:35
Dat weet mijn baas,en die laat het doorberekenen aan de klant.En uiteindelijk betaal jij er ook aan mee,omdat die winkel het  ook doorberekend aan zijn klanten
Merk er weinig van.  :P Alles is toch al zo duur.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #18 Gepost op: 10 juni 2005, 19:19:07
Merk er weinig van.  :P Alles is toch al zo duur.
Kan je nagaan dat alles goedkoper kan worden als die parkeertarieven lager zouden worden  ;D


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #19 Gepost op: 10 juni 2005, 19:26:33
Kan je nagaan dat alles goedkoper kan worden als die parkeertarieven lager zouden worden  ;D

Als we nu ook nog de BTW, wegenbelasting, BPM, inkomstenbelasting, enz zouden aanschaffen.....  ;D ;D ;D ;D ;D :-X :-X