Toch punten van verbetering bij politie

Auteur Topic: Toch punten van verbetering bij politie  (gelezen 6408 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #20 Gepost op: 10 juni 2005, 19:29:11
Als we nu ook nog de BTW, wegenbelasting, BPM, inkomstenbelasting, enz zouden aanschaffen.....  ;D ;D ;D ;D ;D :-X :-X
we moesten van jou maar Premier maken  :P ;D

7194

• Senior gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 10 juni 2005, 19:30:33
Ach. Weet je wat het is.

De garagehouder is zo dom om drie uur gratis parkeren aan te bieden. Maak er een half uur van. Zo voorkom je criminele politiepraktijken.  :P

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #22 Gepost op: 10 juni 2005, 23:03:47
Ach. Weet je wat het is.

De garagehouder is zo dom om drie uur gratis parkeren aan te bieden. Maak er een half uur van. Zo voorkom je criminele politiepraktijken. :P

Commentaar overbodig.... nuance weer ver te zoeken ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

7194

• Senior gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 10 juni 2005, 23:31:24
Commentaar overbodig.... nuance weer ver te zoeken ::)
Het was grappig bedoelt. Probeer eens te lachen  :P Lucht soms op  ;)

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #24 Gepost op: 12 juni 2005, 16:09:36
Ik vindt het schandalig wat die mensen doen met parkeren.

Neem even een voorbeeld elke dag doen 100 mensen van de KLPD op DEZE plek dit truukje.Ze doen dit 3 keer op een dag a 10 minuten per keer.
Dat maakt in totaal 800 werkbare uren - 50 uur autotje parkeren is 750 werkbare uren per dag.

We hebben 230 werkbare dagen op een jaar dat is 11500 uur, laten we zeggen dat een KLPDer €42.50 per uur kost.

Totaal is dat  €488.750  bijna een half miljoen! per jaar
Dat moeten ik en jij ophoesten !

Als ik voor mijn baas ergenst moet werken zet ik mijn auto neer koop ik een kaartje of als ik er vaak werk een vergunning.Mijn baas wilt dat ik kom werken dus deze betaalt dit.

Nu niet komen met de baas betaalt dit niet, kom dan maar met de trein en debus want elke baas is verplicht onkosten minimaal op openbaarvervoer tarief te geven

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 12 juni 2005, 18:17:26

Neem even een voorbeeld elke dag doen 100 mensen van de KLPD op DEZE plek dit truukje.Ze doen dit 3 keer op een dag a 10 minuten per keer.
Dat maakt in totaal 800 werkbare uren - 50 uur autotje parkeren is 750 werkbare uren per dag.

We hebben 230 werkbare dagen op een jaar dat is 11500 uur, laten we zeggen dat een KLPDer €42.50 per uur kost.

Totaal is dat  €488.750  bijna een half miljoen! per jaar

Als ik voor mijn baas ergenst moet werken zet ik mijn auto neer koop ik een kaartje of als ik er vaak werk een vergunning.Mijn baas wilt dat ik kom werken dus deze betaalt dit.

Nu niet komen met de baas betaalt dit niet, kom dan maar met de trein en debus want elke baas is verplicht onkosten minimaal op openbaarvervoer tarief te geven

En als ze dit nu doen in hun pauze.....  :P + 1 agent deed voor meerdere personen kaartjes halen dus jou berekening  gaat niet op... ze hadden het heel efficient georganiseerd!!!!  ;D

7194

• Senior gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 12 juni 2005, 18:37:23
+ 1 agent deed voor meerdere personen kaartjes halen dus jou berekening  gaat niet op... ze hadden het heel efficient georganiseerd!!!!  ;D
Ze zijn wel erg collegiaal.  :P ;D

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #27 Gepost op: 12 juni 2005, 20:17:08

Totaal is dat €488.750 bijna een half miljoen! per jaar

En dan rook ik ook nog....moet je nagaan wat een geld ik je kost ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #28 Gepost op: 12 juni 2005, 20:33:53
hehehe *zoekt weg richting / onder buro* :D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

7194

• Senior gebruiker
Reactie #29 Gepost op: 12 juni 2005, 20:59:19
Maar mensen. Niet alle politieagenten zijn "bad"

http://abum.com/files/Movies/officer_dancing.wmv

;D