0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Nee hoor, de sirenes voldoen aan de wettelijk bepaalde frequenties, dus het maakt niet uit of dat luchthoorns of electrische sirenes zijn. Overigens zijn de huidige martinhoorns ook al correct uitgevoerd, daar verandert niets aan..
Nee, ik denk eerder dat het is inderdaad zoals mijn collega zegt, om de andere voertuigen compleet te houden voor verkoop.. overigens kan ik me niet heugen dat er 8 (!) hoorns op de spuiten zitten..
Dienst: Regionale Brandweer Amsterdam-AmstellandKazerne: Pieter - PoeldijkstraatRoepnummer: 13-3431Soort voertuig: TankautospuitMerk & type: Mercedes Atego - GemcoKenteken: BN-JJ-11Byzonderheden: Voorzien van de ''nieuwe'' Martinhoorns. Deze zijn geplaatst in de bumper. De ''oude'' Martinhoorns hebben hun plaatsje nog in de lichtbalk (maar zijn niet meer aangesloten). Voertuig is recentelijk helemaal opgeknapt en (waar nodig) opnieuw gespoten.
Laten we een lijstje maken met de details van de nieuwe voertuigen. Wie vult aan?(adm.nr. / roepnummer / post / kenteken)... / 13-.... / ... / 17-BDJ-8... / 13-3538 / Teunis / 18-BDJ-8... / 13-9233 / Beheer / 06-BDJ-8