Bijna goed, wij hebben ook een dompelpomp op onze TS, de dompelpomp voed inderdaad de bluspomp maar dan wel met een 150mm slang en zonder broekstuk. Ook is het mogelijk om zelf water te trekken met je zuigslang en evt een andere TS welke niet bij de waterkant kan komen ( om wat voor reden dan ook ) te voeden met je dompelpomp.
Dit wilde ik inderdaad net opmerken, dat is dan nog sneller dan dat je 2x 75mm slangen moet uitrollen en een verzamelstuk op de pomp moet plaatsen. Hoewel je het verzamelstuk natuurlijk ook op de pomp kan laten zitten als je toch geen zuigbuizen meer hebt.
En over wat voor dieptes praten we dan waaronder je DPU niet meer goed kan gebruiken? 30/40/50cm?
Ik vind het op zich wel grappig dat Amsterdam wel altijd alles anders doet dan de rest van Nederland (ik kom zelf uit de regio Amsterdam
). Maar dat de amber signalering niet op bepaalde nieuwe voertuigen zit snap ik niet helemaal, net zoals die (zielige) pitten die op het dat van de nieuwe TS'en zit. Wil natuurlijk niets zeggen over de lichtopbrengst, maar uit een compleet gevulde balk zal ongetwijfeld meer licht komen. Nu heb ik niet echt heel veel zicht op de kosten van de diverse soorten blauw blauw (lichtbalk, pit, etc) maar het lijkt me dat wanneer je dit optelt bij de totale kosten van de tankautospuit dit bedrag bijna weg valt?!