0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
En dus stuur je een post als Avenhorn die maar 1 TS hebben staan buiten hun gebied om bijstand te verlenen? Terwijl het beter is op dagen zoals dit de eigen gemeente gedekt te houden.
Misschien nog wel onhandiger maar ik zat eigenlijk aan de eerste ts te denken gaat toch om een rieten kap en ze kunnen bijna lopend ter plaatse komen peter.... Maar ik kan het verkeerd inschatten maar volgens mij heeft middenbeemster ook maar 1 ts staan.Het viel mij gewoon op omdat in veel andere zaken de samenwerking veel beter verloopt tussen NHN en ZaWA denk aan inzetten van de HW van P'end in Hoorn en andersom deze brand is echt op de grens van de regio's met een TS in NHN op loop afstand.
Volgens mij is er een melding vanuit Avenhorn gedaan: p2kflex20:05:58 31-12-13GROUP-1Prio 2 OOST MIJZEN 4 a AVENHORN Buitenbrand 52310202578BRW Noord-Holland Noord (Avenhorn) (Blusploeg)0202588BRW Noord-Holland Noord (Avenhorn) (Lichtkrant)0202589BRW Noord-Holland Noord (Koggenland) (Lichtkrant Gemeente)
NOORD-BEEMSTEREen woonboerderij aan de Mijzerweg in de Noord-Beemster is dinsdagavond helemaal afgebrand.De brandweer kwam massaal. Toen de eerste brandweermannen aankwamen, stond de boerderij al volledig in brand.De boerderij werd op het moment van de brand niet bewoond. Ze stond volgens omwoners al geruime tijd leeg.De brandweervoertuigen hadden vanwege de smalle Mijzerweg wat moeite om bij de brand te komen. Voertuigen konden elkaar namelijk niet passeren.De brandweer heeft het vuur gecontroleerd laten uitbranden. De naastgelegen woning werd nat gehouden omdat het vuur kon overslaan. Er vielen geen gewonden. (NHD.nl)http://www.noordhollandsdagblad.nl/st...
Een grote brand heeft dinsdagavond een leegstaande woonboerderij aan de Mijzerweg in Noordbeemster verwoest.