Middelbrand (leegstaande boerderij) Edeseweg - Wekerom (Harskamp) 01-01-2014

Auteur Topic: Middelbrand (leegstaande boerderij) Edeseweg - Wekerom (Harskamp) 01-01-2014  (gelezen 5854 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Citaat van: Live link=msg=1233770 date=1388709069


Wat wil je met deze quote zeggen, dat ik het fout heb ?
Er staat wel meer fout in het persbericht want de alarmering was 1 uur eerder, dus om ongeveer 06:00 uur i.p.v. 07:00 uur zoals in het persbericht en wat maakt het de persvoorlichter uit of hij het goed heeft, weinig mensen die zich er druk om maken.

Maar zoek maar eens op Google  naar Edeseweg 129 Wekerom , dan kom je bij Google in het Google Mapsplaatje uit op het adres : Edeseweg 129
6732 DA Harskamp of zou Google de adresgegevens niet juist hebben ????

Vraag het eens aan een brandweerman in De Valk of Harskamp waar dit gebouw stond, het is al grotendeels platgelegd/ gesloopt, en zij zullen je zeggen in Harskamp.

Citaat van: williamharthoorn link=msg=1233187 date=1388570058
Volgens een brandweerman van De Valk is het Harskamp en geen Wekerom.

Het is trouwens ook geen boerderij maar een gewoon dubbel woonhuis in het buitengebied van Harskamp.


Gerard

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Met pijn in mijn hart lees ik hier sommige reacties. Aangezien ik ben geboren en getogen IN dat huis ben ik er 100% zeker van dat dat toch echt in Harskamp is. Vorig jaar zijn de schuren gesloopt maar dit was toch echt een boerderij waar mijn opa en oma en mijn ouders in woonde. Ben dan ook zeer zeer benieuwd wie die jongens zijn die dit later nog eens wilde proberen. Zou graag willen weten wie mijn familie zo'n slechte start van 2014 hebben bezorgd.

Mvg Gerard


Gerard

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1233348 date=1388591020
Ik denk dat deze video 't beste hier past. De brand van de avond ervoor.

Brand in slooppand op Edeseweg Harskamp 31 12 2013

Een aantal verontwaardige jongens vroegen nog of de brandweer 't uitgemaakt had. Toen dat bevestigd werd zeiden ze dat ze 't later maar opnieuw moesten proberen.  :P


Bij de eerste brand was wel Harskamp ingezet als eerste (En enige) TS.

Het was trouwens ook geen slooppand