Op zich kan je er wel een kleine kerstboom van maken. Er wordt gesproken over bijv een set sucendaire verlichting. Nergens staat dat dit maar 2 grillflitsers moeten zijn. Kijk maar naar bijv de meeste ambu's. Een set kan ook uit 4,6 of 8 lampen bestaan.
De NL politie hanteert de minimale eisen.
Maar dan kom je weer uit bij de budgetten. Een LAPV Touran werd een stuk duurder als een reguliere Touran (toen er nog een Liberty op het dak stond). Als het aan ons korps lag, werd de blauwe balk op de Touran vervangen voor een gekeurde magneetplakker. We hebben een periode gehad dat we de overgingen van oude naar nieuwe touran (met de Freedom op het dak) die werden al zo duur dat de grilleflitsers wegbezuinigd werden. Ik ga er dus niet vanuit dat dit hier ooit komt.
En dan geef je dat aan bij de wagenparkbeheerder..... In het Zeeuwse is wel bekend wat er toen gebeurde.... maar het komt er op neer dat mijn mening niet (meer) gewaardeerd wordt op dit gebied.
Ik ken iemand die bij een bepaalde afdeling heeft gewerkt. Ze wilden in hun nieuwe auto's geblindeerde ruiten. Toen werd er serieus gezegd: "Dan doe je toch een zonnebril op?"