Afhankelijk van het project huren wij externe partijen in. Fleetsales in Duitsland (Berlijn, Frankfurt etc) rijden we echt niet met een balkje achter in de auto naartoe, maar hebben vaste servicepartners ;-) Ook plakken we niet overal een sticker van ons op, de concurrent hoeft niet noodzakelijkerwijs te weten aan wie we allemaal leveren en welke producten....
De meeste producten zijn inderdaad 5 jaar garantie, die wij ook leveren op onze inbouw....
Een service contract is dus niets meer of minder dan een klant ergens voor laten betalen, waar hij conform garantie eigenlijk "gratis" recht op heeft. Er zijn meer bedrijven die een "service contract" bieden, niet alleen Honac.
Voor hulpdiensten en incident management diensten hanteren wij ook een speciale respons. Deze klantenkring is de laatste jaren aanzienlijk gegroeid, wat heeft gezorgd voor een protocol, zodat klanten snel geholpen worden en het voertuig zo kort mogelijk buiten dienst staat.
Voor enkele voertuigproducenten opereren we al als OEM toeleverancier.
Dus ik denk dat je rustig appels met appels kan vergelijken. Alleen zijn Apeldoornse appels wel iets duurder, ook al komen de LSV als de Honac appels van exact dezelfde Woodway of Hortec boom;-) Denk als je ons bedrijf zou beter leren kennen en met onze klanten zou spreken, je best versteld zou kunnen staan van onze service- en dienstverlening.
2014 is het jaar van zowel personele, als locatie uitbreiding, zodat we een nog betere service kunnen leveren en investeren in extra voorraad. Verder kan een klant bij ons kiezen voor "best of breed" oplossingen, dus een klant hoeft niet enkel producten van 1 specifiek merk af te nemen. Maar we zullen weer on topic gaan.
Groeten, Ruud