GRIP 1 Zeer grote brand (brandweerkazerne naast scheepswerf) Julianalaan - Kaag 06-01-2014

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand (brandweerkazerne naast scheepswerf) Julianalaan - Kaag 06-01-2014  (gelezen 32035 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Brand verwoest brandweerkazerne Kaageiland
Brand verwoest brandweerkazerne Kaageiland
omroepwest
Gepubliceerd op 5 jan 2014
Samen sterk in de hulpverlening!


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Citaat van: williamharthoorn link=msg=1234564 date=1389007151
De Dennis is volgens mijn gegevens al afgevoerd in 2011..
Weet iemand waar die Dennis naartoe gegaan is, dan ?

Peen
Redacteur van


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: peen van dienst link=msg=1234610 date=1389016755
Weet iemand waar die Dennis naartoe gegaan is, dan ?

Peen

Voertuig is geexporteerd naar 't buitenland. Hij was uit 1992 dus was ook wel echt aan vervanging toe.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Citaat van: williamharthoorn link=msg=1234564 date=1389007151
De Dennis is volgens mijn gegevens al afgevoerd in 2011..
Zou dus goed die DAF kunnen zijn.

Ik heb via het brandweerforum inmiddels bevestiging gekregen dat het oude voertuig van Leimuiden op de post Kaag gestationeerd was.


rsc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Citaat van: Joffry Ambu-Vpk link=msg=1234592 date=1389014045
Verderi s het opmerkelijk dat pas na een uur de buurregio wordt ingeschakeld voor hulp...
Storend dit soort opmerkingen van stuurlui aan wal. Ik neem aan dat je argumenten hebt waaruit blijkt dat de interregionale bijstand (te) laat is ingeschakeld?


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,288
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1234611 date=1389017056
Voertuig is geexporteerd naar 't buitenland. Hij was uit 1992 dus was ook wel echt aan vervanging toe.
Tjek; ergens in Oosteuropa dan nu waarschijnlijk. Als oud-brandweerman Voorburg kende ik dat ding, vandaar  ;D

Peen
Redacteur van


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Citaat van: rsc link=msg=1234621 date=1389018170
Storend dit soort opmerkingen van stuurlui aan wal. Ik neem aan dat je argumenten hebt waaruit blijkt dat de interregionale bijstand (te) laat is ingeschakeld?

 stuurlui aan wal?? ik vind jouw opmerking storend.
ik heb 15 jaar bij vrijwillige brandweer in die buurtregio gezeten dus weet wel hoe een en ander geregeld is en welke hulp er beschikbaar is.
Om 01.29 uur is volgens de hier geplaatste p2000 meldingen de eerste inzet  een uur later om 02.30 terwijl er van verder in regio HM van alles wordt opgetrommeld wordt regio Kennemerland pas ingeschakeld dat  op 20 meter aan  overkant ligt, dat noem ik bijzonder, Net zoals dat vrijwilligers uit Waddinxveen naar de Kaag moeten rijden, is nogal een afstand...
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Citaat van: Joffry Ambu-Vpk link=msg=1234659 date=1389024217
stuurlui aan wal?? ik vind jouw opmerking storend.
ik heb 15 jaar bij vrijwillige brandweer in die buurtregio gezeten dus weet wel hoe een en ander geregeld is en welke hulp er beschikbaar is.
Om 01.29 uur is volgens de hier geplaatste p2000 meldingen de eerste inzet  een uur later om 02.30 terwijl er van verder in regio HM van alles wordt opgetrommeld wordt regio Kennemerland pas ingeschakeld dat  op 20 meter aan  overkant ligt, dat noem ik bijzonder, Net zoals dat vrijwilligers uit Waddinxveen naar de Kaag moeten rijden, is nogal een afstand...

Oh gut, de eeuwenoude discussie. Ga aub eerst even na *wat* er exact vanuit Waddinxveen gealarmeerd is. Dat is materieel wat men echt niet uit een andere regio laat komen hoor...


Auzz

  • Facilitair BHM
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Citaat van: Hunter link=msg=1234661 date=1389025335
Oh gut, de eeuwenoude discussie. Ga aub eerst even na *wat* er exact vanuit Waddinxveen gealarmeerd is. Dat is materieel wat men echt niet uit een andere regio laat komen hoor...

De collega's uit Waddinxveen werden opgeroepen om catering en ondersteuning te verzorgen. Vandaar dat je op één van de foto's een dienstauto met een Dixie zag rijden.

En helaas is idd de oude TS van Leimuiden verloren gegaan.


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Citaat van: Hunter link=msg=1234661 date=1389025335
Oh gut, de eeuwenoude discussie. Ga aub eerst even na *wat* er exact vanuit Waddinxveen gealarmeerd is. Dat is materieel wat men echt niet uit een andere regio laat komen hoor...

In ieder geval geen TS, HW of ander bij brand repressief inzetbaar materieel.