Boetes en Schiphol

Auteur Topic: Boetes en Schiphol  (gelezen 2665 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HermanXD

• Gast
Gepost op: 13 juni 2005, 17:29:48
Hallo iedereen,

Ik heb een tijdje terug een boete gekregen van 195 Euro voor het in bezit hebben van een balletjespistool. Ik heb deze boete voldaan, maar waarschijnlijk te laat en daardoor heb ik een dagvaarding gekregen voor 4 juli, maar de dag erna ga ik op vakantie naar Australië. Ik moet dus op Schiphol door de paspoortcontrole, maar heeft de uitspraak van een hogere boete dan nog gevolgen voor mij? Moet ik bijvoorbeeld de boete direct betalen of mag ik dat ook doen als ik terug kom?

Ik las er een bericht over dat iemand anders wel zijn boete moest betalen, maar dat was van een zeer hoog bedrag.

GN-5159

• Forum gebruiker
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2005, 18:50:08
Openstaande boetes dienen bij aantreffen persoon direct te worden voldaan. Anders moeten ze maar weer afwachten of je het vliegtuig terug wel neemt.... ;D

Maar als je gedagvaard bent komt de zaak gewoon voor, die 195 euro was dan een schikkingsvoorstel van de OvJ waar je niet op in hoeft te gaan. Niet (tijdig) schikken betekent dan automatisch voorkomen. Ik voorzie dan ook geen problemen op schiphol vwb deze kwestie.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #2 Gepost op: 13 juni 2005, 19:43:11
En anders even een politiebureau inlopen en informeren of ze je even in kunnen kloppen ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

HermanXD

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2005, 14:32:45
Bedankt voor jullie berichten  ;D

Merijn

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 17 juni 2005, 12:33:38
Of check het even bij de douane of bij de KMAR.

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2005, 16:23:11
Of check het even bij de douane of bij de KMAR.
Zou dan de Kmar worden...de belastingdienst beschikt niet over die gegevens volgens mij....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-