Ik weet het niet, maar krijg toch weer het gevoel met dergelijke propaganda dat we hetzelfde gaan krijgen als al jaren bij de automobilist gebeurd. Het op de knieën dwingen van de watersportliefhebber.
stap 1 regels maken
stap 2 angst zaaien
stap 3 exponentiele groei van regels
stap 4 overschot aan boten en vaarwater, omdat de meeste watersporters spreekwoordelijk hun watersport plezier aan de wilgen hangen.
Zolang onze eigen wethandhavers ook nog steeds deel zijn van die aantal ongelukken (b.v. uitgeestermeer), zal de overheid eerst een naar zichzelf moeten kijken, voordat: kiten, snelvaren, waterscooters, speedboten en weet ik veel wat nog meer in kwaad daglicht word gezet verboden word.
Ik ken al zoveel mensen die hun boot verkocht hebben, want wat mag je nou nog? Er zijn nog maar heel weinig snelvaar gebieden (tenzij je op de wind vaart), er zijn onwijs veel regels als je je boot/schip wil stallen en onderhouden waardoor de prijzen onwijs oplopen en als je dan eindelijk in een snelvaargebied zit en je bent net lekker bezig, dan is het er of te druk, of je kan 3x per dag blazen en je papieren laten zien (plus alle andere dingen die je nodig hebt m.b.t. b.v. waterskiën)
De enige manier waarop mensen kunnen verdrinken straks, is in regels opgesteld door de overheid.