Onze antwoorden zijn ook niet bedoeld om je af te poeieren John maar wel om je de juiste weg te wijzen en je daarbij wat informatie te verstrekken opdat je niet teleur gesteld wordt dat het dit jaar niets wordt. Ik wil je gerust wat meer uit de doeken doen.
Allereerst is het van buiten de HV diensten, en direct aanverwanten, best wel lastig om tussen de KBF voertuigen en collones te komen maar niet per defentitie onmogelijk (weten Rene en ik beide uit ervaring want wij zijn bij toeval twee eigenaren van particuliere voertuigen)
De aanmeldingen van de voertuigen geschieden al in een redelijk vroeg stadium vanwege de melding die bij de gemeente Amsterdam gedaan wordt ivm o.a. de milieuzone.
Elke route wordt begeleid door politie of Kmar hier en daar met wat verkeersregelaars als aanvulling en naar mijn weten niet met losse verkeersregelaars maar via organisaties die dit vaker doen, vrijwillig of bedrijfsmatig. Kijk daarvoor eens op de website van het KBF
http://www.kinderbeestfeest.nl/wie-helpt-ons.html op die zelfde website vind je ook contact gegevens van de organisatie.
Overigens blijkt uit je vraag niet duidelijk dat je je zelf vooruit aan wilt melden maar meer op de bonnefooi naar een startpunt wilt rijden en je ter plekke aanmelden en dat laatste is zonde van je tijd want dan ga je echt niet meer mee hoe graag je ook wilt en hoe ervaren je ook bent dit heeft alles te maken met de briefing vooruit en met het feit dat er naar mijn beste weten slechts 1 route is waar ook gebruik wordt gemaakt van verkeersregelaars voor begeleiding langs de hele route !!
Als laatste vanuit het WKZ vertrekt GEEN route, hopelijk kun je je volgend jaar verdienstelijk maken want nu nog, een week voor aanvang zal het enorm lastig zijn, de kans dat je aanmelding gelezen wordt is vanwege de drukte denk ik ook niet heel erg groot