0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Keer wat wits;Dienst: RijkswaterstaatStandplaats: Soort voertuig: DienstautoMerk & type: Nissan Navara FORD RANGER SUPERCAB 2.5D 4X4Kenteken: 8-VKL-10Byzonderheden: Aantal nieuwe van RWS:
Dienst: RijkswaterstaatStandplaats: Soort voertuig: DienstautoMerk & type: Mitsubishi PajeroKenteken: 5-VKZ-37Byzonderheden:
Dienst: RijkswaterstaatStandplaats: Soort voertuig: DienstautoMerk & type: Volkswagen TouranKenteken: 61-PKJ-7Byzonderheden: Geen striping
Dienst: Rijkswaterstaat, Wegendistrict RijnmondStandplaats: EuropoortSoort voertuig: DienstautoMerk & type: Nissan NavaraKenteken: 40-VBV-6Byzonderheden: KNAPPE VENT in dat uniform!!!!! @Marco: Mag ik die en eventuele andere foto's van jou hebben van die havendagen 2010?? Pleeeeaaaase?Dienst: Rijkswaterstaat, Wegendistrict RijnmondStandplaats: EuropoortSoort voertuig: DienstautoMerk & type: Nissan NavaraKenteken: 5-VFL-12Byzonderheden:
Van de week zag ik een verhoogde & verlengde Sprinterbus rijden van Rijkswaterstaat. Inclusief striping. Iemand enig idee waar die voor dient?
Gele sprinterbus met nieuwe striping flitsbalk erop en open ramen? waarschijnlijk ook een klein aanhangertje? Of een witte sprinterbus?
Inderdaad geel, met nieuwe striping. Lichtbalk kan ik me niet herinneren.Er hing in ieder geval geen aanhanger achter.