0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Ze geven inderdaad goed licht en een heel duidelijk signaal. Één van de weinige keren dat er iets wordt verzonnen bij de waterstaat dat echt goed uitpakt.
Rijkswaterstaat heeft iets nieuws (voor hun): dividers tussen de draaiers. Nu kan er 100% gekozen worden voor alleen geel achter, of voor, of allebei. Voorheen kon dit alleen met de LED flitsers. Morgen zal ik wat foto's plaatsen..
Dienst: Rijkswaterstaat, Waterdistrict Merwede & MaasRoepnummer: RWS 71Soort voertuig: patrouillevaartuigConstructeur: De Haas MaassluisOntwerp: Studio Yacht Rotterdam
Mijn god, wat zijn die nieuwe RWS motoren slecht uitgerust qua signalisatie... Stond er laatst eentje op de A2 in een pechhaven achter een gele vrachtwagen. Geopende spitsstrook (bij Echt, richting het noorden)... motor en signalisatie vielen compleet weg tegen de vrachtwagen en het feit dat het pitje zo laag achterop de motor stond hielp ook niet bij de zichtbaarheid...Bij deze staat de lamp nog op een uitschuifbare paal:De motor die op de A2 stond leek mij de oranje lamp op de plaats te hebben waar deze de blauwe pit heeft staan:
Voor zover ik de 'vooruitgang' van de motoren heb gezien, is de bovenste foto met uitschuifbare paal en flitsers achter de nieuwste. Ik ga er dan ook van uit dat Rijkswaterstaat zorgt dat ze enigzins zichtbaar op de weg is, en anders wel vervangt cq aan de kant zet.
Ik vind dit wel een mooie motor en goed voorzien van signalering Nieuwe Rijkswaterstaat Motor Rotterdam RijnmondUser: Remcotjuhhh