een domme vraag, maar hoe word je ambu chauffeur als je in je eigen regio wilt blijven? bij mij zitten 3 posten in de buurt, doetinchem, varsseveld en winterswijk, ik ga vanaf december/januari EFR (emergency first reponse), AED, Reanimatie, Oxygen provider en Advance oxygen provider volgen, het is toch niet verstandig om te wachten tot er een vacature vrijkomt, en hoe oud moet je zijn, of is zijn ze daar per persoon verschilllend in, natuurlijk niet te jong, dan heb je geen levenservaring, maar dan ben je wel goedkoper, en daar gaat het nu toch om!
, ik heb inmiddels ook al contact met een volunteer ambulance corps in de US waar ik misschien een aantal maanden mag meedraaien,, dit vooral voor ervaring. (in de staat New York), en dat hoop ik volgend jaar te gaan doen, vanaf zomervak.
dus (ambu chauffeurs) hebben jullie wat aanwijzingen voor mij, hoe ik het beste kan aanpakken, ik weet dat op deze baan heel veel gereageerd word, dus hoe kun je er uit springen? mogelijk met zon ervaring in the USA of hoe? en hoe word je makkelijkst aangenomen, want je kunt wel helemaal gek zijn van ambus, maar dan ben je niet geschikt voor het werk, je moet helemaal gek zijn van het werk, ik denk een heeel groot verschil