Kan me voorstellen dat je dan iets ruimer in de amber verlichting wilt zitten, dan alleen een pitje achterop.
Zo had ik hem idd nog niet gelezen. In mijn tijd
reden we gewoon volop met blauwblauw.
Ik had precies dezelfde gedachten!
Hoezo valt de R1200RT hierdoor af? Hoorde 3 kwart jaar geleden al geruchten dat de FJR1300 en KG1600 kans zouden maken?
R1200RT heeft een topsnelheid van 220 km/u en men schrijft in het PvE dat de
wens is dat hij minimaal 220 km/u moet kunnen. Tevens is de R1200RT niet leverbaar als automaat, wat overigens alleen maar een wens is en
geen harde eis. Volgens zijn de huidige koffers op de RT geen 30 ltr inhoud.
Ook onderstaand citaat uit het PvE wijst op het niet willen hebben van een RT.
4.2.4. Er mogen geen reacties merkbaar zijn bij gas geven of gas loslaten, bijvoorbeeld in de vorm van kantelbewegingen van het motorblok.
Wat ik echter een hele bijzondere omschrijving/eis vind is onderstaand:
3.4.14. De PTT toets (Push to talk) moet zodanig worden geplaatst dat deze gemakkelijk te bedienen is. Indien technisch mogelijk moet de grootlichtseinschakelaar hiervoor worden gebruikt waarbij de grootlichtseinfunctie vervalt.
Hoezo grootlichtseinfunctie uitschakelen?? Grootlicht is verplicht en kan mijns inziens dus niet zomaar vervallen of gaat men daar een andere optie voor maken op de motor?
Ik gok erop dat het weer de FJR1300 gaat worden, die is affabriek leverbaar als automaat.
overigens vind ik dat geen motorrijden meer, maar dat is persoonlijk.De BMW K1600GT is ook niet leverbaar als automaat.
Maar nogmaals dat is de
wens en geen harde eis.