GRIP 1 Zeer grote brand (Polynorm NV) Amersfoortseweg - Bunschoten 30-01-2014

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand (Polynorm NV) Amersfoortseweg - Bunschoten 30-01-2014  (gelezen 23900 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
M.b.t. die aanrijding, zie:
p2kflex
15:51:50 30-01-14-ALPHA-A2 Amersfoortseweg - N199 1,3 1,3 Bunschoten-Spakenburg
0726143Ambu 09-143 (RAVU)
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Grote brand in productiehal 6. 4x TS ingezet. 2de peloton standbij. Hal uitgebrand. Belendelingen behouden. Straks video en bij voldoende interesse een kaartje.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1241062 date=1391099361
Grote brand in productiehal 6. 4x TS ingezet. 2de peloton standbij. Hal uitgebrand. Belendelingen behouden. Straks video en bij voldoende interesse een kaartje.  :)

Kaartje natuurlijk welkom !


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Luke Beens ‏@LukeBNV 3 min.
Alvast een eerste foto van de uitgebrande loods bij #Polynorm in #Bunschoten Video volgt nog.

Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
VR Utrecht ‏@vrutrecht
Update #Bunschoten. Bij de brand zijn geen chemische stoffen betrokken geweest. Rook is echter schadelijk voor de gezondheid.
5:39 PM - 30 Jan 2014  

VR Utrecht ‏@vrutrecht
De #brand in #Bunschoten laat de brandweer gecontroleerd uit branden. Er kan meer rook ontstaan. Advies: blijf uit de rook.
6:01 PM - 30 Jan 2014
Samen sterk in de hulpverlening!


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Zeer grote uitslaande brand bij Polynorm/Flamco
BUNSCHOTEN-SPAKENBURG - Bij Polynorm aan de Amersfoortseweg is halverwege de middag een zeer grote brand uitgebroken.
 
De eerste melding van de brand kwam binnen rond 15.00 uur op donderdag 30-01-2014. Het vuur greep om zich heen en al snel werd duidelijk dat het om een grote brand ging. De rookpluimen waren vanuit de gehele omgeving te zien en de brandweer heeft de hoogste prioriteit (grip1) afgegeven. Vanuit de hele regio, waaronder Amersfoort, Soest, Baarn, Leusden en Nijkerk, zijn diverse eenheden met hun voertuigen naar de brand geloodst. Alle personeel werd uit de fabriekshallen geëvacueerd. Ook werd een ambulance opgeroepen om uit voorzorg naar de plek des onheils te komen. Volgens de brandweer zijn er echter geen gewonden. In het metaalbewerkingsbedrijf Voestalpine-Polynorm wordt veel met gevaarlijke stoffen gewerkt. De brand zou hebben gewoed in een bedrijfshal waar verpakkingsmateriaal zou liggen. De politie had gedurende enige tijd alle wegen richting Bunschoten afgesloten waardoor een groot verkeersinfarct ontstond en ook de snelweg A1 vastliep.
 
Doordat automobilisten in de chaos niet goed hebben opgelet en de ogen op de brand hadden gericht, vond er op de N199 (Amersfoortseweg) een fikse aanrijding plaats tussen drie voertuigen. Gelukkig bleven de bestuurders ongedeerd, al is er wel een ambulance ter plaatse gekomen om hen te checken.
 










Veel andere foto's, ook van voor aankomst brandweer op bronsite:
http://112vallei.nl/page/Nieuwsdetail/20425/zeer-grote-uitslaande-brand-bij-polynorm-flamco
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl


Pyro_loe

  • Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 968
  • OvD-Bevolkingszorg
Citaat van: williamharthoorn link=msg=1241100 date=1391105798
Mooie beelden van bovenaf

Mooi?  Fantastisch zelfs!

Ik weet weer een nuttig uitrustingsstuk voor het CoPi  ;)
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation