Brandweer :hobbie of roeping?

Auteur Topic: Brandweer :hobbie of roeping?  (gelezen 11793 keer)

0 gebruikers (en 25 gasten bekijken dit topic.

firemanr

• Gast
Reactie #50 Gepost op: 30 juni 2005, 00:43:18
Ik zit een chaufeurs groep dus mijn pieper gaat altijd. En mag altijd opkomen als ik dat wil. Heb zelf 2 keer in de 5 weken dienst een maal als chaufer en een maal als bloesploeglid. De weken daar tussen gaat me pieper wel af als er wat is maar heb ik geen dienst en mag dus zelf weten of ik kom. En dan ben ik selectief snapje

Nu is het iets duidelijker.....Wij hebben 1x in de 3 weken dienst, een week lang. Als je 2e dienst heb, wordt je overdag meegepiept tussen 07.00 uur en 18.00 uur. Ook zit ik ook nog in de chauffeursploeg, dus als ik 2e dienst loop, wordt ik na 18.00 uur meegepiept met de 1e dienst. En dan heb ik ook nog de OVD-code erin zitten en wordt dus voor alles gedrukt om foto's te maken. Maar daar ben ik dus ook selectief in. Een automaatje of een buitenbrandje in 1 van de verdere kernen, s' nachts,  draai ik me nog even om..... ;D

Gast48368

• Gast
Reactie #51 Gepost op: 30 juni 2005, 19:11:14
Ik zit een chaufeurs groep dus mijn pieper gaat altijd. En mag altijd opkomen als ik dat wil. Heb zelf 2 keer in de 5 weken dienst een maal als chaufer en een maal als bloesploeglid. De weken daar tussen gaat me pieper wel af als er wat is maar heb ik geen dienst en mag dus zelf weten of ik kom. En dan ben ik selectief snapje

Helemaal gesnopen  ;) ;D