Inkijk in politiewerk (24/7 en andere politiekanalen)

Auteur Topic: Inkijk in politiewerk (24/7 en andere politiekanalen)  (gelezen 406133 keer)

0 gebruikers (en 40 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1010 Gepost op: 23 juni 2016, 14:18:13
https://www.youtube.com/watch?v=tHboXVs1TUY&feature=em-uploademail
Politie #PRO247 Bespuugd tijdens aanhouding

Gepubliceerd op 23 jun. 2016 Politie #PRO247
Het begin van de avonddienst. Ik word samen met mijn collega naar een straat in Schiedam gestuurd voor een melding van huiselijk geweld. Ter plaatse blijkt het om een verdachte te gaan die ik van een eerdere melding herken. We scheiden de partijen om erger te voorkomen en samen met mijn collega hou ik de verdachte aan op verdenking van mishandeling. De emoties blijken hoog te zitten en de verdachte gaat verbaal flink te keer tegen ons.

Tijdens het overbrengen naar het politiebureau gaat het plotseling goed mis. De verdachte spuugt mij ineens midden in mijn gezicht. Ik ben verbaast en voel me vernederd. Het is zo smerig, respectloos en nergens voor nodig. Samen met collega’s zorg ik er snel voor dat hij niet nog een keer kan spugen en trekken we zijn shirt over zijn hoofd. Aangekomen op bureau is het eerste wat ik doe het spuug van mijn gezicht wassen. Gatver!
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1011 Gepost op: 23 juni 2016, 14:25:53
Mooi om de rust bij die vrouwelijke collega te horen, goed opgetreden!

Ben wel benieuwd waarom ze naast de verdachte gaat zitten in de bus, aangezien hij vast zit is dat toch nergens voor nodig? Dan kun je ook niet bespuugd worden.
In een Touran vind ik het weer een ander verhaal.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1012 Gepost op: 23 juni 2016, 14:38:42
Ben sinds jaar en dag niet anders gewend in de regio Rotterdam dat in de transporters een agent achter in bij de aangehouden persoon zit. En als ik dan zeg sinds jaar en dag dan bedoel ik zeker sinds begin jaren '90 dat ze in de regio Rotterdam met VW Transporters rijden.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1013 Gepost op: 23 juni 2016, 14:48:51
Iemand een idee vanwaar de band achterin de bus? Toevallig? Reservewiel? Nooit eerder gezien!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1014 Gepost op: 23 juni 2016, 15:41:06
Kan hoor Enrico, wij doen het zelf niet in de transporter maar wel in de Touran.

Behalve als iemand dermate recalcitrant is, maar dan ligt hij op de vloer.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1015 Gepost op: 23 juni 2016, 16:46:20
Citaat van: kaasje link=msg=1431619 date=1466686131
Iemand een idee vanwaar de band achterin de bus? Toevallig? Reservewiel? Nooit eerder gezien!

Zal inderdaad een reservewiel zijn maar kan me ook niet herinneren dat die op die plek staat en heb toch echt veel transporters van de hermandad met open zijdeur gezien. Kan iets van sinds kort zijn. Verbaas me nergens meer over  ;)

Citaat van: silque link=msg=1431627 date=1466689266
Kan hoor Enrico, wij doen het zelf niet in de transporter maar wel in de Touran.

Behalve als iemand dermate recalcitrant is, maar dan ligt hij op de vloer.

Snap je redenatie ook wel Silque en op zich lijkt het me ook onnodig om achterin er bij de zitten. Touran is inderdaad ander verhaal omdat ze dan veel te dicht op in ieder geval de bestuurder zitten en die moet toch iedereen veilig op het buro afleveren.

Een recalcitrantje heb ik wel eens met 4 man/vrouw er boven op zien vervoeren met spoed. Blijf dat mooi vinden, moet men zich maar gedragen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


guest16442

  • Gast
Reactie #1016 Gepost op: 23 juni 2016, 16:53:47
Citaat van: kaasje link=msg=1431619 date=1466686131
Iemand een idee vanwaar de band achterin de bus? Toevallig? Reservewiel? Nooit eerder gezien!
Zover mijn ervaring zit dat in elke Transporter in Rotterdam op die wijze.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1018 Gepost op: 25 juni 2016, 23:42:45
Samen sterk in de hulpverlening!


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #1019 Gepost op: 26 juni 2016, 13:18:04
https://www.youtube.com/watch?v=qKjCcOsRMG0&feature=em-uploademail
Politie, #PAB247, Aflevering 6 Openstaande boete

Gepubliceerd op 26 jun. 2016 Politie Almere Buiten
Politie, #PAB247, Aflevering 6 Openstaande boete

Elke zondag een aflevering vanuit onze volgdienst.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen