16-07-2014 Rescue Vlissingen (ZL)

Auteur Topic: 16-07-2014 Rescue Vlissingen (ZL)  (gelezen 8923 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rescue Vlissingen 2014

• Junior gebruiker
  • **
    • Rescue Vlissingen 2014
Gepost op: 5 februari 2014, 15:34:16
Rescue Vlissingen wordt om de twee jaar georganiseerd en is elke editie weer één groot spektakel. Na een bescheiden start in 1998 behoort het evenement inmiddels tot de grootste hulpverleningsevenementen van Nederland.

Editie 2012 was met 75.000 bezoekers en ruim 115 deelnemende organisaties uit 5 verschillende landen de grootste editie ooit. Een mijlpaal waar we trots op zijn!

Doel

Rescue Vlissingen laat het publiek op een ontspannen manier kennismaken met alle facetten van hulpverlening. Zo ontstaat er begrip voor hulpverleners tijdens echte incidenten en is er wellicht interesse om zelf ook hulpverlener te worden.

Editie 2014

Locatie -------- Vlissingen (Boulevards, Badstrand en Parkeerterrein Kenau Hasselaarstraat)
Tijd ------------ 12:00 - 18:00 uur
Toegang ------- Gratis

Wat kunt u verwachten?

- Spectaculaire reddingsdemonstraties te land, ter zee en in de lucht;
- Uitgebreide static show met diverse soorten hulpverleningsvoertuigen, vaartuigen
  en helikopters;
- Diverse activiteiten voor jong en oud;
- Werving en informatiestands.

Kijk voor meer informatie op onze website: www.rescuevlissingen.nl

U kunt ons ook volgen via de Social Media! Zo blijft u altijd en overal op de hoogte!

FACEBOOK: www.facebook.com/Rescue.Vlissingen
TWITTER: www.twitter.com/rescuevlis
YOUTUBE: www.youtube.com/rescuevlissingen

Rescue Vlissingen 2012

Met vriendelijke groet,  Ronald de Hondt Secretaris - Stichting Rescue Vlissingen

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 5 februari 2014, 16:59:20
Wordt weer 2 jaar wachten voor ik naar de Rescue kan, moet dan nog exact 2 dagen werken voordat ik vakantie heb >:D >:D

tygerpower

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 5 februari 2014, 19:20:41
Jemig. zo op verheugd om er dit jaar wel heen te kunnen valt het net 2 weken voor mijn vakantie en nog op een doordeweekse dag ook.  Echt Balen.

Alwin

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #3 Gepost op: 5 februari 2014, 21:28:56
Ben er nog nooit geweest ,ééns moet de eerste keer zijn. Zal binnenkort eens kijken of er in de periode nog wat vrij is om te overnachten. Maak ik er gelijk een korte vakantie van.

tygerpower

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 5 februari 2014, 21:49:50
Citaat van: Alwin link=msg=1242462 date=1391632136
Ben er nog nooit geweest ,ééns moet de eerste keer zijn. Zal binnenkort eens kijken of er in de periode nog wat vrij is om te overnachten. Maak ik er gelijk een korte vakantie van.

een kleine vakantie kan je er dan bijna wel van maken alwin.  genoeg hotels in de buurt van het strand.

Rescue Vlissingen 2014

• Junior gebruiker
  • **
    • Rescue Vlissingen 2014
Reactie #5 Gepost op: 6 februari 2014, 08:10:58
Citaat van: Peter71 link=msg=1242409 date=1391615960
Wordt weer 2 jaar wachten voor ik naar de Rescue kan, moet dan nog exact 2 dagen werken voordat ik vakantie heb >:D >:D

Ik weet niet waar u werkt maar misschien het bedrijf waar u werkt meedoen als deelnemer?  0098
Met vriendelijke groet,  Ronald de Hondt Secretaris - Stichting Rescue Vlissingen

Alwin

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #6 Gepost op: 8 februari 2014, 22:22:43
Citaat van: tygerpower link=msg=1242468 date=1391633390
een kleine vakantie kan je er dan bijna wel van maken alwin.  genoeg hotels in de buurt van het strand.

Overnachting is geregeld. Zit dan 3 dagen in Zeeland.

timo

• Forum gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 9 februari 2014, 20:17:37
IK had er dit jaar graag heel gewild, de vorige keer kon het niet. Maar normaal was het altijd in augustus en nu ineens in juli, precies met de week van de vierdaagse feesten in Nijmegen waar ik dan op dit moment aanwezig ben. Dus voor mij geen rescue deze keer.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda

Rescue Vlissingen 2014

• Junior gebruiker
  • **
    • Rescue Vlissingen 2014
Reactie #8 Gepost op: 7 april 2014, 21:33:46
Op dit moment zijn de voorbereidingen in volle gang. De lijst met deelnemers wordt steeds langer!

Oproep

Als organisatie zijn we altijd op zoek naar nieuwe deelnemers. Lijkt het u leuk om ook eens op ons evenement te staan? Schrijf u dan z.s.m. in via onze website: http://rescuevlissingen.nl/website/inschrijven/

Tips en aanbevelingen voor het evenement zijn ook altijd welkom! We zullen vervolgens kijken of we er iets mee kunnen. :)

U kunt ons ook volgen via de Social Media! Zo blijft u altijd en overal op de hoogte!

FACEBOOK: www.facebook.com/Rescue.Vlissingen
TWITTER: www.twitter.com/rescuevlis
YOUTUBE: www.youtube.com/rescuevlissingen

Rescue Vlissingen 2014

• Junior gebruiker
  • **
    • Rescue Vlissingen 2014
Reactie #9 Gepost op: 7 april 2014, 21:36:29
Citaat van: Alwin link=msg=1243129 date=1391894563
Overnachting is geregeld. Zit dan 3 dagen in Zeeland.

Dat horen we graag!  ;D