Behandeling aanvragen

Auteur Topic: Behandeling aanvragen  (gelezen 6784 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

lotus bianca

• Senior gebruiker
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Gepost op: 17 juni 2005, 08:33:13
Hoe word thet bij jullie in de kring geregeld met de aanvragen .

Hier worden ze op de bijeenkomst behandeld en die kan steekt zijn hand op. Als je dan geluk hebt krijg je de opdracht.

Wordt er bij jullie met een ander systeem gewerkt?
Ik weet van kringen dat er een lijst bijvoorbeeld op  internet staat en dat je daar dan op kan reageren.

GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2005, 09:15:26
Hoe word thet bij jullie in de kring geregeld met de aanvragen .

Hier worden ze op de bijeenkomst behandeld en die kan steekt zijn hand op. Als je dan geluk hebt krijg je de opdracht.

Wordt er bij jullie met een ander systeem gewerkt?
Ik weet van kringen dat er een lijst bijvoorbeeld op  internet staat en dat je daar dan op kan reageren.

't Is bij ons maar net hoe het uitkomt...
En vaak hebben we klanten met voorkeur, on s motto is dat de klant koning is, dus dit moeten ze dan ook kunnen aangeven. Wij voldoen meestal wel aan de verzoeken (uiteraard zolang die persoon dan kan).
En soms ook moet je ook selectief zijn, je kunt nou eenmaal niet iedereen naar iedere klus toe sturen. Vaak is een grotere kennis en ervaring gewoon noodzaak voor een opdracht. Ik vind niet dat je onervaren mensen naar de zware klussen moet sturen.

lotus bianca

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2005, 09:43:21
Als je onervaren mensen niet naar een grotere klus laat gaan dan krijg je hier scheve gezichten. :-\
Het is wel zo dat bij grotere oefeningen met meedere verwondingen wordt ingedeeld door de studieleiders wie wat speelt.
Ze kijken dan ook naar de kwaliteiten van iemand.
Zo zijn er mensen bij die je het beste bewusteloos kunt laten spelen tewijl je dat mij niet echt hoeft te laten doen. :-[
Ik kan het wel maar ik wordt meestal ingedeeld met letsels waar je of herrie mag schoppen. ;D  
Of letsels waar je dieper in je rol moet gaan schock bijvoorbeeld.
Heerlijk om te spelen net als amnesie ;D

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2005, 09:57:03
Als je onervaren mensen niet naar een grotere klus laat gaan dan krijg je hier scheve gezichten. :-\

Dat klopt, maar ik herhaal mijn motto: De klant is koning!!! Ik vind het een erg slechte reclame als een klant achteraf moet zeggen dat het niet geheel naar wens is verlopen of erger nog, dat je de klant gewoon kwijt bent.
Hoe schattig veel mensen ook bezig zijn de lotus als hobby-achtige bijzaak te blijven zien, wij streven naar professionalisering. En dat betekent dat je soms wat commercieler ingesteld moet zijn. Ik vind dat geen slechte zaak en ik vind dat je daarin mee moet kunnen gaan in de tijd.

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2005, 22:00:57
Wij gebruiken een agenda, daarin zet je wanneer je niet overdag kan spelen. Daar wordt dan ook rekening mee gehouden. Wanneer je naam bij een opdracht staat, is het een kwestie van vraagteken weghalen en in je eigen agenda noteren dat je die dag ook kan komen.

lotus bianca

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2005, 23:48:35
Dat klopt, maar ik herhaal mijn motto: De klant is koning!!! Ik vind het een erg slechte reclame als een klant achteraf moet zeggen dat het niet geheel naar wens is verlopen of erger nog, dat je de klant gewoon kwijt bent.
Hoe schattig veel mensen ook bezig zijn de lotus als hobby-achtige bijzaak te blijven zien, wij streven naar professionalisering. En dat betekent dat je soms wat commercieler ingesteld moet zijn. Ik vind dat geen slechte zaak en ik vind dat je daarin mee moet kunnen gaan in de tijd.

Ik ben het hier ook mee eens hoor met dat genen wat je zegt.
Er zijn nu eenmaal mensen die daar jammer genoeg anders over denken.
Al zou het beter zijn om het zo te doen als bij jullie gedaan wordt.

lotus bianca

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 18 juni 2005, 23:54:58
Wij gebruiken een agenda, daarin zet je wanneer je niet overdag kan spelen. Daar wordt dan ook rekening mee gehouden. Wanneer je naam bij een opdracht staat, is het een kwestie van vraagteken weghalen en in je eigen agenda noteren dat je die dag ook kan komen.

En waar kun je dan die  agenda inkijken???
En het is dus wie het eerst komt die het eerst maalt?

Heleen Lotus

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 19 juni 2005, 19:01:34
Aangezien wij het merendeel op de militaire kazerne spelen, ligt daar ook de agenda. Het is niet zo dat wie het eerst komt, nee, de namen worden door de coördinatrice ingevuld met een vraagteken achter je naam. Als je kan dan veeg je het vraagteken weg. Van te vooren kun je al aangeven welke dag je wel of niet kan. Wij hebben ook ieder een eigen kast daar staan met onze eigen kleding erin en uiteraard heb ik daar ook een grime koffer voor vast staan. Hoef ik niet iedere keer die koffer mee te zeulen. Wanneer ik ergens anders op lokatie gaat, dan neem ik mijn koffer van thuis mee en uiteraard ook mijn kleding.

lotus bianca

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 20 juni 2005, 15:15:31
Aangezien wij het merendeel op de militaire kazerne spelen, ligt daar ook de agenda. Het is niet zo dat wie het eerst komt, nee, de namen worden door de coördinatrice ingevuld met een vraagteken achter je naam. Als je kan dan veeg je het vraagteken weg. Van te vooren kun je al aangeven welke dag je wel of niet kan. Wij hebben ook ieder een eigen kast daar staan met onze eigen kleding erin en uiteraard heb ik daar ook een grime koffer voor vast staan. Hoef ik niet iedere keer die koffer mee te zeulen. Wanneer ik ergens anders op lokatie gaat, dan neem ik mijn koffer van thuis mee en uiteraard ook mijn kleding.

Nu snap ik het.
Dat met die agenda zal hier dus niet lukken omdat het aanvragen betreft uit heel noord en midden limburg.