Als je een SIV al niet vol kunt krijgen, dat is immers de eerste TS in het KVT, wat heeft het dan uberhaupt nog nut om een SIVproject te lanceren? En dan nog eens 5 minuten wachten, in de ijdele hoop dat ding alsnog vol te krijgen.
Om op basis van 1 casus, wat in mijn ogen zelfs een bijzondere situatie is, een heel project af te schieten, gaat mij echt te ver. Ze hadden 3 branden in 3 dagen, de tweede van de avond en uit de info van Kevin R blijkt zelfs dat de TS nog ingezet was. Dat je dan een keertje buiten je dienstdoende ploeg moet alarmeren vindt ik niet zo heel erg..
En als je een half-gevulde wagen hebt, en je kan nog en half korps bij-alarmeren voor die lege plaatsen, denk je dan echt dat het beter is om een heel ander korps te alarmeren voor een "nieuwe" TS, die van verder moet komen?
Ik vind dit zo gek niet, en blijkbaar heeft het gewerkt ook. Dus zo ijdel was die hoop niet.
Ik twijfel nu zelfs of Opmeer niet al met PreCom pagers werkt, en ze dus vantevoren bijna zeker wisten dat er genoeg zouden opkomen op het korpsalarm..