Ik vind het een bijzonder lastig filmpje om een oordeel over te kunnen hebben, volgens mij is het beeld in het gehele filmpje behoorlijk versneld en is het geluid er later weer onder gezet. Het lijkt iig allemaal behoorlijk uit perspectief.
Ik geloof niet dat er aan gesleuteld is; de microfoon van de gebruikte camera (telefoon?) reageert traag, met demping en op het sterkste geluid; als de auto optrekt = meer motorgeluid binnen, sirene wordt dan zachter; bij remmen of uitrijden minder motorgeluid binnen, demping lager, sirene weer harder. De beperkte kijkhoek van de camera vertekent ook nog het beeld van de snelheid lijkt mij.
Het is relatief vrij veel werk om een filmpje te hermonteren en om geluid en beeld dan nog redelijk te laten kloppen, bijvoorbeeld op de plaatsen waar de sirene in de snel-modus gaat. Vraag me af of dat de moeite loont voor deze categorie filmwerk.
Er staan meer filmjes in dit topic van de 13-161 (zie o.a. reactie #1025 en #996), die geven hetzelfde beeld qua geluid en rijstijl.