Op het filmpje lijkt het alsof je met dezelfde snelheid blijft doorrijden. Als er een persoon(zo'n beruchte met grote koptelefoon over de oortjes) voor de lijnbus weg stapt, ben je te laat.
LIJKT inderdaad, ik ben al ervoor van het gas af en op de rem. De groothoek van mijn cameraatje vertekend daar links in die hoek van dat raam best wel. Al op het moment dat ik de busbaan oprijd kijk ik vooruit naar die halte, ik zie die bus staan , mensen kunnen net uitgestapt zijn en ik weet dat daar een zebrapad is. Op de video lijkt het inderdaad niet zo maar de snelheid was er al uit en klaar om vol te remmen indien nodig. Dit soort locaties hebben we goed in onze kop zitten. Het lijkt inderdaad dat het daar wat minder had gekund, ben ik met je eens.
De route vanaf het Sanquin naar Amstelland zknh kunnen we over discussiėren. Dat blijft toch persoonlijk en plaatselijke bekendheid.
Zoals gezegd ben ik binnendoor Amsterdam richting Amstelveen geheel niet bekend, en de tijd dat ik zou moeten gebruiken om de navi in die Tourans in te stellen geeft me meer tijdsverlies dan via een mij bekende route te rijden.