En de beste stuurlui staan ook weer aan wal zo te lezen. Een brandweerchauffeur zal erg veel wegen kennen, maar zo af en toe zal hij het niet precies weten. En dan is het maar wat handig als er nog een ploeg achter je zit die het dan wel weet. Je rukt uit als ploeg, en dit soort zaken handel je ook af als ploeg. Het gebeurd wel vaker dat een ploeglid een chauffeur de weg wijst, zeker als er een makkelijker weg te vinden is. En anders heb je nog het MDT waar ook een Tom Tom in zit.
Altijd makkelijk om te roepen beste stuurlui staan aan wal. Ik rij dagelijks met spoed en ik bepaal hoe er wordt gereden, eventueel met behulp van navigatie.
Als betreffend ploeglid even met wat anders bezig is en op het allerlaatste moment 'hier naar rechts' brult... Laten we eerlijk zijn, dit gebeurd als je een passagier laat navigeren. Dan vertrouw ik liever op de TomTom/MDT..
Ik vind het al met al geen nette rit, maar we hebben allemaal wel eens een mindere dag. Blijf onverminderd respect hebben voor de rooie collega's, ook voor deze chauffeur