0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Een voorbeeld van een melding van een onwel persoon. Je ziet de Politie met zwaailicht en sirene naar de melding rijden en de ambulancedienst Amsterdam assisteren.
Politie assisteert ambulance, SPOEDRIThttp://www.youtube.com/watch?v=OX4b0la_SyIPolitie Amsterdam Centrum-Burgwallen Gepubliceerd op 20 jun. 2016
Team verkeer zou beter moeten weten Misschien schakelt dit wel automatisch in de Volvo, dat weet ik niet.
Wat een rommel lijkt het achterin die Touran.
Rommel vindt ik een zwaar woord.Sorry hoor....
In de Amsterdamse Volvo's in ieder geval niet, lijkt mij sterk dat het in de Haagse Volvo's anders is.
! No longer availableGepubliceerd op 6 aug. 2016De ambulancebemanning heeft bij de meldkamer een aanvraag gedaan voor een ambulancebegeleiding. Bij voorkeur gebeurt een begeleiding met 3 motorrijders (2 spits, 1 commandant) maar in dit geval waren er maar 2 motorrijders beschikbaar. Dan kan besloten worden om "te commandanten" vanuit de Volvo. Uiteraard is de commandant ook motorrijder en volledig VTB-opgeleid. Deze video is gefilmd vanuit de Volvo onderweg vanaf de Yp (standplaats Team Verkeer Den Haag) naar de plaats van het incident in Zoetermeer.