0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.
Ken de beelden inderdaad niet, knappe achtervolging. Nu vertekenen die beelden altijd een beetje, waardoor je niet goed kunt inschatten hoe dicht ze nu echt op hun voorliger rijden, maar het lijkt dat ze toch wel aardig risico nemen, met 2 wielen over de doorgetrokken streep op de linker rijstrook (baan 1?). Bij mij als burger is dat al snel artikel 5 rijontzegging.Zijn ze nu trouwens aan t "ruzieën" over de blauwe pit op het dak, dat ie er af zou waaien? Ik dacht dat ze allmeaal TüV gekeurd waren tot 250 km/h of iets dergelijks
Veel beter te zien, maar ik zie ook graag blauw. Paar weken geleden 's nachts reed ik alleen op de snelweg, en zag ik een constant 'seinende' auto tegemoet komen. Geen idee wat het was, tot ie voorbij reed, toen zag ik pas dat het een ambulance was
Filmpje 1: Heerlijk filmpje om naar te kijken!Ondanks dat ik vrijwel dagelijks prio 1 ritten rijd vond ik het een bijzonder ritje.Zeer goed om te zien hoe er op de ambu gereageerd wordt, ik wou dat al mijn prio ritten zo konden gaan!Vooral het laatste stuk zie je duidelijk dat de ambu al ruim van te voren wordt opgemerkt, men maakt prima ruimte vrij voor de doorgang van de ambu.Ik heb sinds tijden weer echt zitten genieten van een filmpje 2e filmpje: omstreeks 2.25 is duidelijk te zien dat de knipperende koplampen ( van de tegemoet komende ambu ) veel eerder te zien zijn dan de blauwe lampen. Mijn ervaring is dan ook zeer positief met deze, bij ons knipperende koplampen genoemde, optie.
in veel voertuigen zijn ze gelukkig uit te zetten.Persoonlijk zet ik ze uit.De eerste rede is omdat ik het in het donker zeer onprettig vind rijden op onverlichte wegenen de 2e reden idd omdat voor tegemoet komend verkeer een verkeerd beeld geeft zoals hierboven omschreven!
Maker: paramedic310Winterse verkeerschaos!
Die hadden we HIER AL op de vorige pagina!