Nee, inderdaad. Ga een probleem maken over het feit dat er op een forum discussies ontstaan inderdaad. Slim, scoor je echt punten mee en werk je bureaucratie helemaal niet in de hand!
Als je alleen op zoek bent naar dingen die niet horen, niet kloppen of niet kunnen: kijk dan niet. Of anders gezegd: laat vooral door middel van een filmpje zien hoe jij het beter denkt te kunnen, we zijn hier immers om van elkaar te leren en om niet op elkaar te zeuren.
Laten we inderdaad alleen maar goede dingen van elkaar zeggen.....trouwens, wat heb je een enig brandweershirt aan vandaag, staat je goed.
We zijn hier als hulpverleners en geintreseerde in de hulpverlening bij elkaar....dan hoeven we toch niet alleen zoete koekjes te bakken.....Als je weet wat wij al over ons heen gekregen hebben....en vond ik dat negatief? Nee, het zet me wel aan het denken en versterkt mijn mening of geeft mij advies.
als ik vind dat op het filmpje de auto te hard over een kruising gaat, wil ik dat kunnen zeggen, puur om die discussie te krijgen....want juist die grens en verschillende meningen maken het leuk....
En de gordel, misschien was daar wel een reden voor....of denkt diegene nu van....."Stom, hoe had ik dat kunnen laten gebeuren."
Maar IK ga mijn mond niet houden, en hoop dat JIJ en ANDERE dat ook niet doen....want anders is bureaucratie inderdaad een feit.
.....rust..