Ik vind het gehele plaatje erg nerveus over komen..... zowel kwa rijstijl, zithouding als het sturen.
Vaak sturen met soms maar 2 vingers en idd die manchetten over zn duimen....
Dit in combinatie met een "gekke" zithouding betekend dat je weinig gevoel en contact hebt met je voertuig!
Daarbij zijn je collega's achterin druk met heel veel dingen, omhangen de weg wijzen porto's instellen enz enz.
Wat er in mijn ogen gebeurd naar aanleiding dat hij het voertuig uit en weer aan zet is dat hij de PTO niet aankrijgt.
Hij vergeet bij het ter plaatse komen het voertuig in zn neuraal te zetten waardoor de PTO niet ingeschakeld kan worden.
Als hij het voertuig wil starten zie je hem het voertuig eerst in zn neutraal schakelen!
En tja waar gewerkt word, worden wel eens foutjes gemaakt dat overkomt iedereen!
Het is vanachter een beeldscherm makkelijk om een oordeel te vellen, maar zoals ik al zei, als je dit soort filmpjes maakt en plaatst op het grote net is het vragen om reacties! In mijn (oude) regio was het daarom ook niet meer toegestaan om vanuit het voertuig te filmen en te plaatsen op het web!
Neemt niet weg dat het rijden met spoed een vak apart is en blijft!