On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 793406 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #780 Gepost op: 9 oktober 2009, 14:20:25
Volgens mij is dit al een oud filmpje en heeft deze er al eens eerder opgestaan. Toen was er commentaar over het fietspad rijden meen ik mij te herinneren.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #781 Gepost op: 9 oktober 2009, 14:42:13
Volgens mij is dit al een oud filmpje en heeft deze er al eens eerder opgestaan. Toen was er commentaar over het fietspad rijden meen ik mij te herinneren.

Ik vind dat de beste man prima rijdt eigenlijk. Denk dat ik 'm ook zo gereden zou hebben...


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #782 Gepost op: 9 oktober 2009, 15:24:41
Ik vind dat de beste man prima rijdt eigenlijk. Denk dat ik 'm ook zo gereden zou hebben...
Het was niet mijn bedoeling om deze discussie weer uit te lokken. Maar hij rijdt inderdaad netjes.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #783 Gepost op: 9 oktober 2009, 19:40:24
Als hij al is geplaatst, sorry. Die MrFireAction heeft hem 7 september er op gezet, dus dacht dat ie nog niet was langsgekomen.


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #784 Gepost op: 9 oktober 2009, 19:45:56
Filmpje is overigens opgenomen hier in Enschede. Echter geen van beide heren noch het bedrijf komt mij bekent voor.
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


Hengelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #785 Gepost op: 9 oktober 2009, 19:58:00
de regionale zender hier RTV Oost heeft laatst een klein reportage over hun gemaakt bij een promotie toer van de tv zender.

daarbij zeiden ze dat het bedrijf gevestigd is in Glanerbrug dicht bij de grens naar duitsland.

meer weet ik er niet van want ik heb me er nog niet echt in verdiept.;)
Roakmelders redt leamens.  ieleu loat oe toch nig ver(r)assen?  www.fototeamtwente.nl  Op alle foto's die ik heb geplaats zit copyright


V16.01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #786 Gepost op: 9 oktober 2009, 20:13:40
de regionale zender hier RTV Oost heeft laatst een klein reportage over hun gemaakt bij een promotie toer van de tv zender.

daarbij zeiden ze dat het bedrijf gevestigd is in Glanerbrug dicht bij de grens naar duitsland.

meer weet ik er niet van want ik heb me er nog niet echt in verdiept.;)

Dat was het bedrijf METR. En is dus niet dezelfde.
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente


Hengelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #787 Gepost op: 9 oktober 2009, 21:57:52
Dat was het bedrijf METR. En is dus niet dezelfde.

ben effe wezen zoeken. maar het voertuig bij de RTV Oost reportage heeft het zelfde kenteken als dat van het filmpje in dit topic? dus ik ben de kluts effe kwijt :-\  waar hoort dit voertuig nou bij??

http://www.rtvoost.nl/programma/programma.aspx?pid=436&datum=18-8-2009

ongeveer bij 12 minuten begint de reportage
en dit filmpje geeft verder een mooi uitleg wat ze doen en waarom ze in glanerbrug zitten
Roakmelders redt leamens.  ieleu loat oe toch nig ver(r)assen?  www.fototeamtwente.nl  Op alle foto's die ik heb geplaats zit copyright


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #788 Gepost op: 10 oktober 2009, 03:40:45
'Promofilmpje' van AddMedical (die toch niet meer bestond?  ???) van ene MrFireaction

A1 Add Medical medisch transport spoedrit
Volgens mij is dit al een oud filmpje en heeft deze er al eens eerder opgestaan. Toen was er commentaar over het fietspad rijden meen ik mij te herinneren.
Als hij al is geplaatst, sorry. Die MrFireAction heeft hem 7 september er op gezet, dus dacht dat ie nog niet was langsgekomen.

Bij de beschrijving van het filmpje staat: "Deze gemaakt in 2008 door Erik Smit". ;)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #789 Gepost op: 12 oktober 2009, 21:22:13
'Promofilmpje' van AddMedical (die toch niet meer bestond?  ???) van ene MrFireaction

Best filmpje! Maar dat porto-verkeer aan het begin had beter weggeknipt kunnen worden... ;D