0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.
Kleine greep uit mijn privécollectie
Om maar misbruik te maken van dit topic, voor het gemak:Vervang 'dit voertuig' maar door 'deze functionaliteit aan een voertuig'Bron: Sander Paardekooper (Regio15)Tussen de rechter richtingaanwijzer (voor) en de tekst 'Verkeerspolitie' zit een camera bevestigd.Wie o wie kan mij vertellen waarom die camera er zit.
Jammer, ik dacht dat mijn vraag beantwoord was maar de camera op de motor en de camera die Marruk gebruikt zijn niet dezelfde
Was er ook een verzoek gedaan aan R-R voor de 6 kruisingen ? Wel jammer als ze niet 6 koppels ervoor hadden was wel fijner geweest.
Ik snap wat je bedoeld Marruk maar het ging mij meer om of er geen personeel was voor die kruisingen.Van vroeger weet ik dat de VP het overnam t.h.v. Delft Zuid of t.h.v. de Texaco lag er aan waar jullie de 13 opkwamen.Maar ook zonder dat de VP het overneemt is het wel fijner als er districtspersoneel de route doortrekt.Er melde zich wat ik weet eerder te veel als te weinig personeel aan voor een spoedtransport in het verleden.Maar je filmpjes zijn er niet minder interessant door hoor.