Bekeuring voor "wildovergever" - Ede 02-03-2014

Auteur Topic: Bekeuring voor "wildovergever" - Ede 02-03-2014  (gelezen 11230 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Gepost op: 3 maart 2014, 00:49:30
FrankArendsen ‏@F_Arendsen
Wijkagent van de Bosrand, Indischebuurt, Zeeheldenbuurt en de Vogelbuurt in het mooie Ede. FB:Wijkagent Ede-West
Ede gld ˇ politie.nl


Samen met collega Michel een "wildovergever" bekeuring gegeven. Ook dat is een natuurlijke behoefte doen buiten de daarvoor bestemde plaats

5:07 AM - 2 Mar 2014

Op de bon voor 'wildkotsen' in Ede

EDE - Twee agenten hebben in Ede een bon uitgedeeld aan iemand die op straat overgaf. Dat blijkt uit een bericht van wijkagent Frank Arendsen op Twitter.

Volgens de wijkagent valt overgeven onder 'een natuurlijke behoefte doen buiten de daarvoor bestemde plaats', en is het daarom verboden, net als wildplassen.
Het bericht heeft op Twitter veel reacties losgemaakt. Sommige mensen vragen de agenten of ze ook voor het laten van een boer naar het bonnenboekje grijpen.


Samen sterk in de hulpverlening!


DKAG

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2014, 07:48:00
We worden steeds wilder ! hahahaha


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2014, 07:56:23
Is binnen ons horeca gebied ook redelijk gewoon !  O0

Ranzige troep voor je deur omdat je zo nodig teveel gezopen hebt... ik zeg niets mis mee !
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


helm

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2014, 08:08:27
Braken is geen natuurlijke behoefte.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 3 maart 2014, 08:29:39
Citaat van: grizz link=msg=1247504 date=1393829783
Is binnen ons horeca gebied ook redelijk gewoon !  O0

Ranzige troep voor je deur omdat je zo nodig teveel gezopen hebt... ik zeg niets mis mee !
Dan is het in mijn ogen terecht, maar als je ziek bent is het in mijn ogen een ander verhaal.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #5 Gepost op: 3 maart 2014, 08:50:16
Citaat van: Sylvester link=msg=1247506 date=1393831779
Dan is het in mijn ogen terecht, maar als je ziek bent is het in mijn ogen een ander verhaal.
Da's best moeilijk aan te tonen waar de grens ligt. Want wanneer ben je ziek van de drank? Als je 's middags al niet zo lekker bent en later op de dag ff naar de kroeg gaat om twee biertjes te drinken waarna je om 21.00 naar huis loopt en onderweg moet kotsen? Komt dat dan van de drank, of omdat je heel de dag al niet zo lekker bent?

Ik ben overigens van mening dat je niet op straat kotst. Voel je je niet lekker blijf je binnen. Mocht het onverhoopt onderweg toch gebeuren doe je het op een plek waar het weinig kwaad kan.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 3 maart 2014, 09:01:24
Citaat van: NikonDirk link=msg=1247508 date=1393833016
Ik ben overigens van mening dat je niet op straat kotst. Voel je je niet lekker blijf je binnen. Mocht het onverhoopt onderweg toch gebeuren doe je het op een plek waar het weinig kwaad kan.
Ook dat kan soms anders lopen.
Mijn broertje werd soms zomaar erg misselijk toen hij behandeld werd i.v.m. Leukemie, dit was vooral het geval toen hij slechter ter been was. Het ging altijd net goed, maar even snel ergens naar toe rennen ging gewoon niet.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #7 Gepost op: 3 maart 2014, 09:05:10
Citaat van: Sylvester link=msg=1247512 date=1393833684
Ook dat kan soms anders lopen.
Mijn broertje werd soms zomaar erg misselijk toen hij behandeld werd i.v.m. Leukemie, dit was vooral het geval toen hij slechter ter been was. Het ging altijd net goed, maar even snel ergens naar toe rennen ging gewoon niet.
Maar dan heb je een heel sterk verhaal mocht het ergens tot een bekeuring/uitleg moeten komen.


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #8 Gepost op: 3 maart 2014, 10:34:10
Moeten we aan de overheid ook gaan vragen of we mogen overgeven, bij overmacht. mss krijgen we dan ook spuugbakken aangesloten op het riool.

Maar overgeven blijft een niet natuurlijke reactie van het lichaam( weigering van bepaalde etenswaren) Of een reactie op een niet natuurlijke gebeurtenis in je lichaam)
Bij instappen begint de inzet.


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #9 Gepost op: 3 maart 2014, 10:37:06
Citaat van: Gijs link=msg=1247530 date=1393839250
Moeten we aan de overheid ook gaan vragen of we mogen overgeven, bij overmacht. mss krijgen we dan ook spuugbakken aangesloten op het riool.

Maar overgeven blijft een niet natuurlijke reactie van het lichaam( weigering van bepaalde etenswaren) Of een reactie op een niet natuurlijke gebeurtenis in je lichaam)

En als die niet natuurlijke gebeurtenis nu moedwillig word veroorzaakt door je helemaal klem te zuipen in een café. Ik denk dat er snel duidelijk word of iemand inderdaad echt overgeeft omwille van ziekte, of door moedwillige oorzaken. Lekker gaan bekeuren die handel, leer je grenzen dan maar beter kennen.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV