NBC - Chigaco PD

Auteur Topic: NBC - Chigaco PD  (gelezen 2960 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

jeroen21

• manschap brandweer
  • Forum gebruiker
Gepost op: 16 maart 2014, 10:30:01
 Chicago PD is een Amerikaanse drama serie van de zender NBC. De serie ging in première op 8 januari 2014.

Een meeslepend politie drama over de mannen en vrouwen van District 21 van de Chicago Police Department die alles op het spel zetten om hun gemeenschap te dienen en beschermen. Het district is opgedeeld in twee verschillende groepen: patrouillerende politie in uniform en de inlichtingendienst. De groteverantwoordelijkheden die dit werk met zich meebrengen reiken tot ver buiten de muren van het politiebureau en eisen vaak een emotionele tol van de persoonlijke levens van deze mannen en vrouwen.

Wie volg ook deze serie en is het een beetje hetzelfde als chicago fire maar dan van de politie of is dit gewoon een nieuwe verhaallijn??

Mattijs

• Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2014, 11:49:30
Ik volg beide series met veel plezier. Ik vind een van de leuke dingen van beide series, dat de acteurs en locaties over en weer terug komen. De verhaallijnen lopen ook deels over in elkaar. Overigens volg ik het via internet, die lopen gelijk met amerika.
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV

Folkert

• Student
  • Forum gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2014, 15:47:36
Citaat van: jeroen21 link=msg=1251211 date=1394962201
Is het een beetje hetzelfde als chicago fire maar dan van de politie of is dit gewoon een nieuwe verhaallijn??
Het is, zoals Mattijs al aangeeft, een spin-off. Ofterwijl, het is een verhaallijn die zich afsplitst van het oorspronkelijke verhaal (Chicago Fire). Het kan zijn dat ze karakters uit die eerste serie steeds terug laten komen. Het kan ook zijn dat deze serie een geheel eigen kant op gaat, zodra ze het Chicago Fire publiek niet meer nodig hebben voor de kijkcijfers.