Bekeuring voor "wildovergever" - Ede 02-03-2014

Auteur Topic: Bekeuring voor "wildovergever" - Ede 02-03-2014  (gelezen 11223 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #20 Gepost op: 4 maart 2014, 09:10:17
En daar sluit ik me bij aan!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #21 Gepost op: 4 maart 2014, 09:47:37
Op de bon voor 'wildkotsen' in Ede
Op de bon voor 'wildkotsen' in Ede
TVGelderland
Gepubliceerd op 3 mrt. 2014
Samen sterk in de hulpverlening!


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #22 Gepost op: 4 maart 2014, 12:50:56
Ik lees in het Twitter bericht nergens dat er sprake is van alcoholconsumptie, dus kunnen we dit m.i. niet objectief beoordelen.
Als er sprake is van bewust opwekken van het braken, door de vingers in de keel steken en dit is gezien, dan kan ik het mij voorstellen dat er een PV wordt opgemaakt, maar dan weet ik niet of dit feit gebruikt kan worden. Daar kunnen de heren en dames van de blauwe tak beter antwoord op geven.
Wellicht is er een A.P.V. hiervoor gemaakt welke daar geldt. ik weet het niet.
Indien dit niet het geval is, dan komt het medisch verhaal van 024 om de hoek en denk ik dat de rechter hierin mee gaat.
Mijn mening: voer voor juristen.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


daanh

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 70
  • Rechtvaardig
Reactie #23 Gepost op: 4 maart 2014, 18:52:33
Ik denk dat er toch wat mis is met dit land... Waar gaat dit over?! De halve wereld staat in brand en wij maken ons hierom druk?! (Lees pv schrijven?). Ik vind het om vat te kosten ;) hoop dat betrokkene in beroep gaat en ben heel nieuwsgierig naar de uitkomst.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #24 Gepost op: 10 maart 2014, 00:10:38
Citaat van: daanh link=msg=1247943 date=1393955553
Ik denk dat er toch wat mis is met dit land... Waar gaat dit over?! De halve wereld staat in brand en wij maken ons hierom druk?! (Lees pv schrijven?).

Nou woon ik op de route tussen een aantal horecagelegenheden en de plaatselijke shoarma-zaak...
Iedere zondagochtend is het slalommen om de kotsplekken heen...
Irriteer ik me meer aan als aan hondenpoep op een hondenveldje (de nr1 ergenis van Nederland) of het wildplassen in de struiken  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #25 Gepost op: 10 maart 2014, 00:34:47
...of de Voedsel- en Warenautoriteit een keertje langs sturen bij die shoarma-zaak...  >:D
Samen sterk in de hulpverlening!